اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرگوسن تابستان زیر تیغ جراحی می رود


سرمربی با سابقه منچستر یونایتد به دلیل عمل جراحی بازی های ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.

ورزش سه: سرمربی با سابقه منچستر یونایتد به دلیل عمل جراحی بازی های ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.

سر الکس فرگوسن سرمربی کهنه کار تیم فوتبال منچستر یونایتد به دلیل عمل جراحی در ناحیه مفصل ران اوایل فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ نخواهد نشست.

فرگوسن بعد از پایان تور آسیایی منچستر در ماه جولای پیش رو خود را به تیغ جراهان خواهد سپرد و این بدان معناست که پیرمرد محبوب اسکاتلندی در سه بازی ابتدایی فصل 2014-2013 لیگ برتر و همچنین سوپر کاپ انگلستان community shield)) قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

جالب اینجاست که سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد در طول 27 سال مربیگری در این تیم تنها در سه بازی در کنار شاگردانش نبوده است.

به نظر می رسد که در این مدت مایک فلان دستیار فرگوسن سکان هدایت یونایتدی ها را در دست بگیرد.


ویدیو مرتبط :
زاینده رود در تابستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود...



 

 

 

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود...

 

به خاطر وجود تومور پیشرفته در کنار کبد

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر داشتن تومور پیشرفته در کنار کبد خود زیر تیغ جراحان می‌رود.

به نقل از رویترز، اریک آبیدال بازیکن شماره 22 بارسلونا روز گذشته با درد شدید به اورژانس بیمارستان مرکزی کاتالونیا منتقل شد و پزشکان پس از عکس برداری متوجه یک تومور پیشرفته در کنار کبد او شدند.

تجویز پزشکان یک رژیم غذایی بسیار تاثیرگذار و مهم است تا این بازیکن در اوایل فصل تابستان تحت جراحی اصلی قرار بگیرد اما جمعه این هفته اولین جراحی برای او صورت خواهد گرفت.

آبیدال توان بازی کردن دارد اما نباید فشار زیادی به عضلات شکمی وارد شود و متابولیسم این بازیکن نیز باید به دقت توسط پزشکان مورد بررسی قرار بگیرد.