اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود خونین هواپیمـای حجـاج ایرانـی در عربستان/تصویـر



 
اخبار حوادث -  فرود خونین هواپیمـای حجـاج ایرانـی در عربستان/تصویـر

 هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 300 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری 24،‌ منابع خبری برج مراقبت فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز شهر مدینه منوره در این باره اعلام کردند: هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی که در اجاره بود،

پس از ترک شهر مشهد مقدس با 300 سرنشین هنگام فرود در فرودگاه مدینه  با مشکل فنی بازنشدن چرخ ها مواجه شد که خلبان این هواپیما بعد از چندین نوبت تلاش برای فرود و گشودن چرخ ها موفق به انجام این کار نشد از این رو در نهایت خلبان تصمیم گرفت با چرخ های بسته در باندی که برای این فرود اختصاص داده شد فرود آید.

 

اخبار,اخبار حوادث,فرودهواپیمـای حجـاج ایرانـی در عربستان


خلبان با تجربه این هواپیما با مهارتی که داشت موفق شد با کمترین خسارات ممکن این هواپیما را بر زمین بنشاند، ولی به گفته مقامات درمانی فرودگاه مدینه منوره تنها 3 فرد سالخورده سرنشین این هواپیما دچار ترس و اضطراب شدند که از سوی پزشکان فرودگاه تحت تدابیر درمانی اولیه قرار گرفتند و مرخص شدند.

منابع خبری از زخمی شدن 30 تن به صورت سطحی خبر دادند.

اخبار حوادث -سیاسی خرداد


ویدیو مرتبط :
اعتراض خونین کارگران مصری در عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود خونین میلگرد در بدن پسربچه (تصاویر 16+)



فرود خونین میلگرد در بدن پسربچه (تصاویر 16+)

میلگردی که به طور دلخراشی به بدن یک نوجوان 13 ساله فرو رفته بود، از بدنش خارج شد.

حوادث - به گزارش ایسنا، محمد تیمورخانی، افسر آماده منطقه یک آتش‌نشانی پایتخت در این‌باره گفت: وقوع این حادثه در ساعت 11:44 روز دوشنبه از سوی عوامل بیمارستان امام‌خمینی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، گروه نجات 1 را به بیمارستان امام‌خمینی اعزام کرد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک میلگرد آهنی به علت نامعلوم به قسمت شکم پسربچه‌ای 13 ساله فرو رفته و از طرف دیگر خارج شده که وی توسط امدادهوایی به بیمارستان امام‌خمینی انتقال داده شد.

تیمورخانی افزود: عوامل گروه نجات با استفاده از تجهیزات خود، میلگرد را برش داده و این نوجوان را برای جراحی و مداوا به پزشکان بیمارستان تحویل دادند.

به گفته افسر آماده منطقه یک آتش‌نشانی پایتخت در این حادثه دلخراش، خوشبختانه به اجزای داخلی شکم این پسربچه آسیب جدی وارد نشده بود.

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ایسنا