اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود اضطراری هواپیمای ترکیه در زاهدان


مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت:یک فروند هواپیمای مسافربری کشور ترکیه به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت:یک فروند هواپیمای مسافربری کشور ترکیه به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

یک فروند هواپیمای شرکت مسافربری ترکیش ایر که از فرودگاه استانبول عازم شهر بمبئی در کشور هندوستان بود به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهارداشت: یک فروند هواپیمای مسافربری بوینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیه از برج مراقبت فرودگاه بین المللی زاهدان درخواست فرود اضطراری کرد که با هماهنگی بعمل آمده اجازه فرود این پرواز در این فرودگاه صادر شد.

حسن اعرابی مقدم علت این فرود اضطراری را نیاز به خدمات پزشکی و وخامت حال یکی از مسافران در این پرواز عنوان کرد و افزود: با صدور مجوز فرود به منظور ارایه خدمات پزشکی نسبت به اعزام پزشک و ارایه خدمات لازم توسط کادر درمانی مرکز فوریت های پزشکی اقدام شد و مسافر این پرواز مورد مداوا قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا یکی از مسافران این پرواز و تبعه کشور هندوستان که به دلیل عارضه قلبی نیاز به خدمات پزشکی داشت با حضور کادر درمانی مورد مداوا قرار گرفت.

وی بیان داشت:  این پرواز پس از 2 ساعت توقف در فرودگاه بین المللی زاهدان پس از بهبودی حال بیمار و دریافت خدمات پزشکی این فرودگاه را به مقصد هندوستان ترک کرد.


ویدیو مرتبط :
لحظه فرود اضطراری هواپیمای مشهد زاهدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد



اخبار ,اخبار حوادث ,فرود اضطراری هواپیمای مشهد

 

اخبار حوادث - فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد

در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پرواز مشهد- زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان شدکه بر اثر آن مسافر مجروح شدند.

حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 12:30 امروز تیم های امداد و نجات هلال احمر در جریان فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه زاهدان قرار گرفتند.

بلافاصله تیم های امدادی به فرودگاه اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

به گفته درخشان، در این حادثه 9 نفر از جمله دو زن باردار مجروح شدند که 7 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - مهر