اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فرزاد فرزین» و یک بمب موسیقایی!


فرزاد فرزین پس از کسب جایزه مسکو، شدیدا روی اهداف بین المللی اش زوم کرده است و قصد دارد هر طور شده در بازار بین المللی و فرامرزی هم خودی نشان دهد.





مجله موسیقی قرن 21: فرزاد فرزین پس از کسب جایزه مسکو، شدیدا روی اهداف بین المللی اش زوم کرده است و قصد دارد هر طور شده در بازار بین المللی و فرامرزی هم خودی نشان دهد.

فرزاد فرزین و یک بمب موسیقایی (منتشر نشود)

ستاره این روزهای موسیقی پاپ که برای رسیدن به جایگاه فعلی اش، کم مشقت و سختی نکشیده، به زودی با یک بمب خبری که دقیقا مربوط به فعالیت های بین المللی اش است، حسابی خبرساز خواهد شد. البته این به آن شرط است که همه چیز طبق روال و برنامه پیش رود و آنچه فرزاد مد نظر دارد دست کم تا 80 درصد رنگ واقعیت به خود بگیرد.

فرزاد فرزین برای پیشبرد این برنامه که بعدا اعلام خواهد شد به زودی راهی خارج از کشور خواهد شد، ضمن اینکه کنسرت دبی این خواننده نیز پیش از آغاز ماه محرم، با موفقیت کامل به سرانجام رسید.


ویدیو مرتبط :
فرزاد فرزین | آهنگ کمک کن با صدای فرزاد فرزین را از دست ندهید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ کنسرت جالب توجه فرزاد فرزین


کنسرت فرزاد فرزین مثل همیشه با سورپرایز های فراوان و اجرای صحنه ای جالب توجه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. با تماشای عکس ها شاید بتوان حال و هوای استیج را حس کرد.