اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردین و ملک مطیعی در سوپرمارکت‌ها+عکس


مستند زندگی نامه حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد. مستند داستانی «پهلوان آواز» کاری از داریوش بابائیان و بهروز خلجی به تازگی در قالب DVD وارد بازار نمایش خانگی شده است.

کافه سینما: مستند زندگی نامه حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد. مستند داستانی «پهلوان آواز» کاری از داریوش بابائیان و بهروز خلجی به تازگی در قالب DVD وارد بازار نمایش خانگی شده است.

ساخت این مستند هشت سال به طول انجامیده و نکته حائز اهمیت در آن حجم بالای مصاحبه های اختصاصی زنده یاد منوچهر نوذری و گروه سازنده این فیلم با حسین خواجه امیری است.

 چنگیز جلیلوند، زنده یاد رضا ارحام صدر، نصرت الله وحدت و... از دیگر چهره های شناخته شده ای هستند که در این مستند درباره شخصیت و کارنامه هنری ایرج صحبت می کنند. مستند «پهلوان آواز» با قیمت 3000 تومان در مراکز عرضه محصولات فرهنگی قابل دسترسی می باشد.


 عنصر جالب در این میان، تصاویری از محمدعلی فردین و ناصر ملک‌مطیعی در پوسترهای این مستند است که عکس‌های‌شان برای نخستین بار در این تیراژ و به این شکل، در سوپرمارکت‌های محل فروش این فیلم، منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
این بار شما انتخاب کنید: فردین، ملک مطیعی یا ...؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری مهتاب کرامتی و ناصر ملک‌مطیعی+عکس



این عکس مربوط به مراسم تشییع یکی از بازیگران قدیمی سینما است که در آن جمعی از سینماگران به همراه بازیگران قدیمی سینما حضور داشتند.

عکس یادگاری مهتاب کرامتی و ناصر ملک‌مطیعی

شبکه ایران: عکس زیر مربوط به مراسم تشییع ایرن زازیانس بازیگر سینمای ایران است که مردادماه امسال درگذشت. علاوه بر مهتاب کرامتی، فریدون جیرانی،ایرج نوذری، سعید امیر سلیمانی، ملکه رنجبر، گیتی معینی، رخشان بنی اعتماد،جهانگیر کوثری، تهمینه میلانی، مهتاب کرامتی، شهره لرستانی، پوران درخشنده، لادن مستوفی، ماهایا پطروسیان و.... از دیگر اهالی امروز سینمای ایران بودند که در این مراسم حضور داشتند./شبکه ایران