اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار داعشی‌ ها با لباس زنانه +عکس


همزمان با پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار و بازپس‌گیری دانشگاه این استان، منابع عراقی از فرار دسته جمعی داعشی‌ها با لباس زنانه از شهر رمادی، مرکز استان الانبار خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار و بازپس‌گیری دانشگاه این استان، منابع عراقی از فرار دسته جمعی داعشی‌ها با لباس زنانه از شهر رمادی، مرکز استان الانبار خبر دادند.

گروه اطلاع‌رسانی جنگی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از پیروزی‌های نیروهای عراقی در مناطق مختلف استان الانبار تروریست‌های داعش در حالی که خود را در پشت نقاب پنهان کرده و لباس زنانه به تن کرده بودند، به سمت منطقه «هیت» و از طریق جزیره «البوعساف» به سمت البونمر گریختند.

فرار داعشی‌ ها با لباس زنانه +عکس

در این بیانیه آمده است که رهبران داعش به ویژه پس از حملات کوبنده نیروهای عراقی و ورود آنها به دانشگاه الانبار دیگر کنترل نیروهای خود را ندارند.

شورای استانداری الانبار روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی دانشگاه الانبار را به طور کامل آزاد کردند.

این شورا تاکید کرد که آزادسازی دانشگاه الانبار آغازی برای آزادسازی تمامی این استان است.

نیروهای عراقی بیش از سه هفته است که وارد عملیات جدی برای مقابله با داعش در استان الانبار، بزرگترین استان عراق شده‌اند و به پیشروی قابل توجه در این استان دست یافته‌اند.


ویدیو مرتبط :
فرار داعشی‌ها با لباس زنانه و دستگیری آن ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش ناکام برای فرار با لباس زنانه +عکس


سرکرده گروه تکفیری تروریستی موسوم به « جبهه النصره» در منطقه متنکرا شهر الرقه سوریه هنگام فرار به هلاکت رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: سرکرده گروه تکفیری تروریستی موسوم به « جبهه النصره» در منطقه متنکرا شهر الرقه سوریه هنگام فرار به هلاکت رسیده است.
 
پایگاه اطلاع رسانی لبنانی « النشره» شامگاه جمعه به نقل از خبرنگار خود نوشت: خبرهای بدست آمده حاکی است امیرگروه جبهه النصره هنگام فرار با لباس زنانه در منطقه متنکرا شهر الرقه سوریه، کشته شده است.



النشره تصاویر این سرکرده گروه تکفیری تروریستی جبهه النصره با لباس زنانه را منتشر کرده اما توضیحات بیشتری نداده است.

آخرین خبرها حاکی است که یک گروه تکفیری تروریستی دیگر موسوم به « دولت اسلامی در عراق و شام» ( داعش) بر شهر الرقه به استثنای منطقه الرمیله سیطره یافته است.

داعش اعلام کرده است که « ابوبکر الفراتی » فرمانده نظامی آن در منطقه المشلب شهر الرقه سوریه کشته شده است.