اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدانه «کلاه‌ قرمزی» برای طرفدارانش


قسمت‌های جدید از مجموعه «کلاه‌قرمزی» در عیدهای قربان و غدیر به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: شبکه دو به مناسبت عیدهای قربان و غدیر و بازگشایی مدرسه‌ها دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه‌قرمزی» را پخش می‌کند.

کلاه‌قرمزی و دوستانش در شب عید سعید قربان از ساعت 21 و 30 دقیقه با ماجراهای جدیدی به تلویزیون می‌آیند و بازپخش این برنامه در روز بعد، ساعت 10 و 45 دقیقه است.

همچنین شبکه دو سیما در روز عید قربان - دوم مهر ماه -، ساعت 21 و 30 دقیقه یکی از قسمت‌های برگزیده پیشین «کلاه‌قرمزی» را پخش خواهد کرد.

مجموعه «کلاه‌قرمزی» در شب عید غدیر خم هم از ساعت 23 به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روز بعد، ساعت 21 و 30 دقیقه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مجموعه نمایشی «کلاه‌قرمزی 94» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب به روی آنتن می‌رود.


ویدیو مرتبط :
رقص عیدانه کلاه قرمزی و دوستانش!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسکهای "کلاه قرمزی" فروخته می شوند !



 

عروسکهای

 

به تازگی سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است.

یکی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی برای کودکان امروز و جوانان دیروز شخصیت برنامه سریالی "کلاه قرمزی" و" آقای مجری" بود.

این مجموعه که با همکاری مستقیم ایرج تهماسب و حمید جبلی تولید شده بود از جمله برنامه های پرطرفدار تلویزیونی بود که براساس آن چند فیلم سینمایی هم تولید شد.

به تازگی هم سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند برای خرید از فروشگاه به آدرس اینترنتی www.kolahghermezi.ir مراجعه نمایند.... / شبکه ایران