اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت علمای کشورهای اسلامی از رهبری


صبح امروز جمعی از علمای شرکت کننده در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین»‬‬ با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.

خبرگزاری مهر: تعدادی از شخصیت‌های شرکت‌کننده در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کردند.

در این دیدار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به نمایندگی از دبیرکل حزب‌الله لبنان، با ابلاغ سلام گرم آقای سید حسن نصرالله، سلامتی و طول عمر  رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.
 
همچنین در این دیدار، آقایان علامه سیدساجد نقوی از علمای پاکستان، آیت‌الله آصف محسنی رئیس شورایعالی شیعیان افغانستان، صدرالدین قپانچی امام جمعه‌ی نجف اشرف، سید علی فضل‌الله فرزند علامه فضل الله، احمد سامبی رئیس‌جمهور سابق جزایر کومور، شیخ احمد‌الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان، شیخ عبدالناصر جبری رئیس دانشکده الدعوه و از علمای لبنان، شیخ عبدالغنی شمس‌الدین دبیرکل اتحادیه‌ی علمای جنوب شرق آسیا، شیخ علاءالدین زعتری معاون مفتی اعظم سوریه و اوزهان اصیل ترک رئیس جنبش ملی گوروش ترکیه، با اظهار خرسندی از سلامتی رهبر معظم انقلاب، بهبودی کامل و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به جهان اسلام را از خداوند مسألت کردند.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح دوشنبه در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
پیام عاشورایی مقام معظم رهبری به کشورهای اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر عیادت هنرمندان و مقامات از رهبری


جمعی از فعالان ادب، فرهنگ، هنر، رسانه و وزرای دولت و شخصیت ها با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.