اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس یادگاری با ابوعزرائیل


یک جوان سوری با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی نوشت: "سلفی با شیعه عراقی و ستاره رسانه های غربی، ابوعزرائیل، در حین انجام ماموریت ویژه در سوریه".

خبرگزاری میزان: یک جوان سوری با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی نوشت: "سلفی با شیعه عراقی و ستاره رسانه های غربی، ابوعزرائیل، در حین انجام ماموریت ویژه در سوریه".

عکس یادگاری با ابوعزرائیل


ویدیو مرتبط :
محرم 88 عکس یادگاری دربیت العباس-تهران-شهرری عکس یادگاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری حسینی بای و ابوعزرائیل!


حسینی بای خبرنگاری که برای پوشش خبری به عراق رفته بود با ابوعزرائیل عکس یادگاری انداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسینی بای خبرنگار اعزامی به عراق در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی عکسهایی یادگاری اش با ابوعزرائیل عراقی را منتشر کرد.

ابوعزرائیل کسی است که این روزها نامش لرزه به تن تروریستهای تکفیری در عراق می اندازد.نام واقعی این مرد "ایوب” است. وی پیش از عضویت در نیروهای بسیج مردمی، مدرس رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه‌های عراق بود.

عکس یادگاری حسینی بای و ابوعزرائیل!

عکس یادگاری حسینی بای و ابوعزرائیل!