اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس یادگاری از خانواده «اسد»


در این عکس که یکی از نادرترین عکس های یادگاری خانواده اسد محسوب می شود، حافظ اسد و همسرش به اتفاق فرزندانش حضور دارند.

خبرآنلاین:   در این عکس که یکی از نادرترین عکس های یادگاری خانواده اسد محسوب می شود، حافظ اسد و همسرش به اتفاق فرزندانش حضور دارند.

 آن کسی که دست راست حافظ اسد، نشسته بشری اسد است، تنها دختر حافظ اسد که علاقه بسیاری به وی داشت اما به دلیل مسائلی که بر سر ازدواج وی با آصف شوکت رخ داد، از چشم پدر افتاد.

عکس بادگاری از خانواده «اسد»

آصف شوکت همان کسی است که چند ماه پیش در انفجار تروریستی دمشق کشته شد و یکی از چهره های مطرح امنیتی سوریه محسوب می شد.

در ردیف بالا به ترتیب از چب به راست مجد، بشار، باسل و ماهر ایستاده اند. باسل و مجد، دیگر برادران بشار اسد یکی در پی یک صانحه رانندگی و دیگری به دلیل بیماری درگذشته اند.


ویدیو مرتبط :
محرم 88 عکس یادگاری دربیت العباس-تهران-شهرری عکس یادگاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری وزیر بهداشت با خانواده‌ اش


داماد وزیر بهداشت نفر اول برد تخصصی جراحی مغز و اعصاب شد. وی لوح تقدیر خود را در میان دیگر رتبه‌های برتر رشته‌های برد تخصصی و فوق تخصصی از وزیر بهداشت دریافت کرد و در پایان این عکس خانوادگی ثبت شد.

خبرگزاری آنا: داماد وزیر بهداشت نفر اول برد تخصصی جراحی مغز و اعصاب شد.

وی لوح تقدیر خود را در میان دیگر رتبه‌های برتر رشته‌های برد تخصصی و فوق تخصصی از وزیر بهداشت دریافت کرد و در پایان این عکس خانوادگی ثبت شد.

عکس یادگاری وزیر بهداشت با خانواده‌ اش