اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس کیم کارداشیان و کانی وست با اوباما


«کیم کارداشیان» روز جمعه، 30 ژانویه، این عکس از دیدار خودش و همسرش، «کانی وست»، با رئیس جمهور آمریکا، «باراک اوباما»، را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

 
 
 
 
صبح بخیر: «کیم کارداشیان» روز جمعه، 30 ژانویه، این عکس از دیدار خودش و همسرش، «کانی وست»، با رئیس جمهور آمریکا، «باراک اوباما»، را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش صبح بخیر به نقل از msn.com؛ در این عکس انگار کیم با آن قیافه جدی قرار است در مورد مسائل مهم سیاسی با آقای رئیس جمهور به بحث بپردازد، در حالی که کانی و اوباما لبخند شادی به لب دارند، خوب البته این دور از انتظار نیست، چرا که خانم کارداشیان به این سادگی ها نمی خندد تا مبادا صورتش چروک شود.

عکس کیم کارداشیان و کانی وست با اوباما

کانی وست پیش از این در 4 نوامبر در مورد این دیدار با رئیس جمهور در توییتر خود پست گذاشته بود و گفته بود که این دیدار در واقع در ماه اکتبر صورت گرفته است.

او در 4 نوامبر نوشته بود که از دموکرات ها حمایت می کند و از مردم خواسته بود که در انتخابات میان دوره ای شرکت کنند و رای بدهند. 


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه کانیه وست به کیم کارداشیان باعث شگفتی همگان شد +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

هدیه کانیه وست به کیم کارداشیان باعث شگفتی همگان شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "کانیه وست" و "کیم کارداشیان" که در انتظار تولد اولین فرزند خود هستند این روزها لحظات رومانتیکی را در پاریس سپری میکنند و "کانیه وست" هدیه ای به مادر اولین فرزند خود تقدیم کرده است که باعث شگفتی همگان شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این رپر 35 ساله که واقعا عاشق "کیم کارداشیان" است به مناسبت بارداری اش به او 5 دستبند طلای کارتیر هدیه داد که در نوع خود بی نظیر است و هزاران دلار ارزش دارد. گفته میشود یکی از این دستبندها شامل چندین قطعه الماس نیز هست.

"کیم کارداشیان" نیز تصویری از این هدایای گرانقیمت در توئیتر قرار داد تا شادی اش را با هوادارانش قسمت کند. این زوج خوشبخت هالیوودی در فرانسه به سر میبرند و در حالی شکار عکاسان شدند که برای صرف شام به یک رستوران شیک و گرانقیمت میرفتند. آنها برای حضور در هفته مد پاریس به این شهر سفر کرده اند.

اخیرا شایعه ای به گوش میرسد مبنی بر اینکه کانیه و کیم از هنگامیکه او با یک ستاره فوتبال در ارتباط بوده است رابطه عاشقانه داشته اند./پرداد