اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کسی که «تمرد» در مصر را کلید زد


مخالفان مرسی که در میادین اصلی و اطراف کاخ ریاست جمهوری در مصر تجمع کرده‌اند؛ ائتلافی تشکیل دادند به نام "تمرد" که با آشوب در این کشور به دنبال سرنگونی دولت مرسی هستند.

مشرق نیوز: مخالفان مرسی که در میادین اصلی و اطراف کاخ ریاست جمهوری در مصر تجمع کرده‌اند؛ ائتلافی تشکیل دادند به نام "تمرد" که با آشوب در این کشور به دنبال سرنگونی دولت مرسی هستند.

رسانه‌ها «محمود بدر» را به عنوان بنیانگذار جنبش «تمرد» در مصر معرفی می کنند.


ویدیو مرتبط :
روز تمرد در مصر / قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران «رِد کارپت» را در جنوب فرانسه کلید زد+عکس



فیلم رِد کارپت,رضا عطاران

رضا عطاران «رِد کارپت» را در جنوب فرانسه کلید زد+عکس

فیلم «رِد کارپت » با نگاهی تجربه گرا و موضوعیت فستیوال جهانی فیلم کَن و اتفاقات پیرامون آن روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه برابر با 17 مِی 2013 در جنوب فرانسه شهر ساحلی کَن جلوی دوربین احمد احمدی در مقام مدیر فیلم برداری رفت.

فیلم «رِد کارپت » با نگاهی تجربه گرا و موضوعیت فستیوال جهانی فیلم کَن و اتفاقات پیرامون آن روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه برابر با 17 مِی 2013 در جنوب فرانسه شهر ساحلی کَن جلوی  دوربین احمد احمدی در مقام مدیر فیلم برداری رفت.
اتفاقات این فیلم به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران در ایام برگزاری فستیوال فیلم کَن ، از ابتدای مراسم تا انتها فیلم برداری می شود و گروه سازنده فیلم در تلاشند سکانس های مربوطه را به صورت مطلوب فیلم برداری کنند. بخش هایی از این فیلم در شهر مونته کارلو فیلم برداری می شود.

فیلم رِد کارپت,رضا عطاران

احمد احمدی(مجری طرح و فیلمبردار) در کنار رضا عطاران

تعدادی از عوامل ساخت فیلم رِد کارپت عبارتند از:
کیوان مقدم( طراح صحنه و لباس)، محسن بابایی (طراح گریم)، رود ریگو آلی سا (صدابردار)، جمال هاشمی، آنابلا ماچالت (دستیار کارگردان)،  کارلا لارسون مدیر تهیه و  احمد احمدی مجری طرح..../inn.ir