اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: همسر هاشمی در مراسم ختم


مراسم ختم خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

 فرارو:  مراسم ختم خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

مراسم ختم ملکه هاشمی شریف‌آباد خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الزهرا (س) واقع در خیابان عراقچی برگزار شد.

فاطمه هاشمی دختر و عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در مراسم روز گذشته در مسجد الزهرا(ع) حضور داشتند.

دو عکس از ورود همسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسجد را منتشر شده است.






ویدیو مرتبط :
مراسم ختم همسر حسن خلج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسران هاشمی در یک مراسم ختم +عکس


مراسم ختم محمدکاظم مرعشی برادر همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حالی در مسجد رسول اکرم(ص) برگزارشد که حضور برادران هاشمی در ورودی مسجد سوژه ویژه تنها عکاس این مراسم بود.

فرارو:  مراسم ختم محمدکاظم مرعشی برادر همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حالی در مسجد رسول اکرم(ص) برگزارشد که حضور برادران هاشمی در ورودی مسجد سوژه ویژه تنها عکاس این مراسم بود.

عکاس باشگاه خبرنگاران که تنها عکاس حاضر در این مراسم بود با توجه به حضور مهدی، محسن و یاسر هاشمی فرزندان آیت الله هاشمی در ورودی مجلس ترحیم برای خوش آمد گویی به میهمانان، بیش از نیمی از عکس های خود را از لحظات ورود و خروج افراد یا نماهایی سه نفره از برادران هاشمی گرفته است.

گفتنی است در این مراسم محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران در خصوص کاندیداتوری پدرش اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیروز خودش گفت که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود.