اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: همسر ظریف در تله کابین رامسر


همسر وزیر امور خارجه بعداز ظهر سه شنبه در تله کابین رامسر حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: همسر وزیر امور خارجه بعداز ظهر سه شنبه در تله کابین رامسر حضور پیدا کرد.

"مریم جمشیدی" مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصاویری از خود به همراه همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در سفر به رامسر وحضور در تله کابین این شهر را در شبکه های اجتماعی منتشر نمود.

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه کشورمان صبح سه شنبه جهت میزبانی چهارمین دوره اجلاس وزرای خارجه ایران ، ترکیه و آذربایجان به رامسرسفر کرد .

عکس: همسر ظریف در تله کابین رامسر

عکس: همسر ظریف در تله کابین رامسر


ویدیو مرتبط :
تله کابین رامسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لذت یک شب اقامت معلق در "هتل تله کابین" + عکس



اخبار,اخبار گوناگون,هتل تله کابین,تصاویر هتل تله کابین

 

در نزدیکی های کوه های "Sommet de la Saulire" در بخش فرانسوی آلپ تله کابینی قرار دارد که تبدیل به یک اتاق بسیار لوکس مخصوص دونفر و با قابلیت گسترش تا 4 نفر شده است و اگر خوش شانس باشید یک شب اجاره آن به شما می رسد.

اقامت یک شبه در کوه ها می تواند بسیار زیبا و خاطره انگیز باشد و چیزی که آن را بیش از هر شب دیگری خاطره انگیز می کند منظره بی نظیری است که روز بعد جلوی چشم های شما قرار گرفته است و مانندش را هرجایی نمی توانید پیدا کنید. حالا فرض کنید این اقامت در اتاقی لوکس و به صورت معلق میان کوه ها باشد آن وقت لذتش دو برابر می شود.

در نزدیکی های کوه های "Sommet de la Saulire" در بخش فرانسوی آلپ تله کابینی قرار دارد که تبدیل به یک اتاق بسیار لوکس مخصوص دونفر و با قابلیت گسترش تا 4 نفر شده است و اگر خوش شانس باشید یک شب اجاره آن به شما می رسد. ا

اخبار,اخبار گوناگون,هتل تله کابین,تصاویر هتل تله کابین


این اتاق برای اجاره به صورت قرعه کشی گذاشته شده است و پس از ثبت نام در سایت باید منتظر خروج اسمتان از آن باشید. پس از برنده شدن یک شام رایگان بسیار شیک با بهترین غذاها به شما داده می شود و سپس برای اقامت با اسنوموبیل به سمت اتاق خواهید رفت.

افرادی که تا به حال شانس اجاره این تله کابین را داشته اند از ان به عنوان یکی از بهترین اتاق های دنیا یاد می کنند. منظره ای که صبح زود با آن روبرو خواهید شد کوه های الپ است که در اتفاع 2700 متری و به صورت معلق به آن نگاه می کنید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل تله کابین,تصاویر هتل تله کابین

اخبار,اخبار گوناگون,هتل تله کابین,تصاویر هتل تله کابین

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبر نگاران