اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس های جدید از «سوفیا لورن»


سوفیا لورن، هنرپیشه مشهور و زیبای ایتالیایی، روز پنج شنبه، در مراسم پنجاهمین سالگرد سالنامه پیرلی در میلان، شرکت کرد و نشان دادن که حداقل چند ده سال از سنش کمتر نشان می دهد.

 
 
 
 
صبح بخیر: سوفیا لورن، هنرپیشه مشهور و زیبای ایتالیایی، روز پنج شنبه، در مراسم پنجاهمین سالگرد سالنامه پیرلی در میلان، شرکت کرد و نشان دادن که حداقل چند ده سال از سنش کمتر نشان می دهد.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛  لورن در سن 72 سالگی، مسن ترین مدلی بود که تصویر او در سالنامه پیرلی چاپ شد.

سالنامه پیرلی، سالنامه ای تجاری برای تبلیغ کمپانی ایتالیایی تایرسازی پیرلی است که در سال 1964 تأسیس شد و فقط در تعداد محدودی به عنوان هدیه به چند مشتری مهم پیرلی و ستاره های خاص چاپ می شود.

لورن 79 ساله و برنده جایزه اسکار، یکی از 5 هنرپیشه ای بود که در سی و سومین نسخه این سالنامه در سال 2007 ظاهر شد.







ویدیو مرتبط :
سوفیا سوفیا سوفیا! - کلیپ اسپانیایی سوفیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشش سوفیا لورن 80 ساله در کن/عکس



اخبار فرهنگی - درخشش سوفیا لورن 80 ساله در کن/عکس

دیروز سوفیا لورن همراه پسرش ادواردو پونتی در نمایش دو روز و یک شب ساخته برادران داردن شرکت کرد.

این بازیگر مشهور و 79 ساله هنوز زیبایی خود را دارد. یکی از خبرگزاری های خارجی که خبرنگارش در جشنواره حضور دارد نوشت سوفیا لورن دیروز پرفروغ تر از ستارگان سینمایی بود که نصف سن او را دارند.

 

گفتنی است که ادواردو پونتی فرزند لورن و کارلو پونتی کارگردان است و در آخرین تجربه کارگردانی اش نقش نخست را به مادرش سپرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سوفیا لورن

 

اخبار فرهنگی - بهار