اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس هایی از املاك توقیف شده اختلاسگران


حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور و ناظر ویژه قوه قضاییه در پروند فساد بزرگ بانکی امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده در زمینه این پرونده اظهار داشت: تاکنون در این پرونده از 126 نفر تحقیقات انجام شده است که فعلا 27 نفر از این تعداد در بازداشت به سر می برند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور و ناظر ویژه قوه قضاییه در پروند فساد بزرگ بانکی امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده در زمینه این پرونده اظهار داشت: تاکنون در این پرونده از  126 نفر تحقیقات انجام شده است که فعلا 27 نفر از این تعداد در بازداشت به سر می برند.

وی ادامه داد: 175 مورد املاک که باید به نام شرکت باشد اما به نام متهم اصلی بوده است در بهترین مناطق تهران شناسایی شده است.

محسنی اژه‌ای گفت: از 40 شرکت در رابطه با پرونده فساد مالی حسابرسی شده است. البته شرکت‌هایی هستند که به نام افراد وابسته به متهمان اصلی است که حسابرسی به آنها نیز در حال انجام است.

ناظر ویژه دستگاه قضایی در پرونده فساد مالی اخیر گفت: برخی از این شرکت‌ها که به نام این گروه هم نیستند، فعالیت‌های تجاری متخلفانه زیادی داشته اند. در ظرف ماه گذشته تا امروز حسابرسی شرکت‌ها مشخص شده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز برای بیش از ۵۰ نفر قرار مجرمیت صادر شده که در صورت عدم مخالفت دادستان برای این تعداد کیفرخواست صادر می‌شود.



ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تابلوی ۲۵۰ میلیون دلاری به دلیل بدهی ارشاد توقیف شد + عکس



تابلوی ۲۵۰ میلیون دلاری به دلیل بدهی ارشاد توقیف شد + عکس

مهر : اثر جکسون پولاک؛ گرانترین تابلو موزه هنرهای معاصر تهران به علت بدهی ارشاد به گمرگ توقیف شده و گمرگ این اثر مهم را در انبار خود نگه داشته است و احتمال تخریب گرانترین تابلو خارجی موجود در ایران وجود دارد.

احسان‌الله عباسی؛ مسئول گنجینه و مدیر تامین اموال موزه هنرهای معاصر تهران با تائید این خبر که اثر جکسون پولاک هنوز به موزه بازنگشته است، گفت: «شش ماه پیش تابلوی «نقاشی دیواری روی زمینه قرمز هندی»‌که یک اثر بی‌نظیر از جکسون پولاک هنرمند مطرح و نوگرای آمریکایی است به ژاپن فرستاده شد.قیمت این تابلو دویست و پنجاه میلیون دلار است. »

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی افزود: «این اثر در شهرهای ناکایاما و توکویو به نمایش درآمد و با استقبال بی‌نظیر ژاپنی‌ها مواجه شد. هفته پیش این تابلو به ایران عودت داده شد و این شروع تمام ماجراست.»

عباسی ادامه داد: «ساعت 10 و سی دقیقه صبح 22 اردیبهشت این تابلو به فرودگاه امام خمینی‌(ره) رسید ولی مدیران گمرگ آن را ترخیص نکردند و متاسفانه از آن روز به بعد نه معاون هنری و نه وزیر ارشاد در این مورد پاسخگو نیستند.»

وی بیان کرد: «برای پیگیری این جریان به گمرگ رفتم که مدیران گمرگ دلیل این کار خود را بدهی ارشاد به گمرگ عنوان کردند. متاسفانه در گمرگ ایران محلی که این اثر در سلامت نگه داشته شود وجود ندارد پس احتمال تخریب این اثر وجود دارد.»

ایرنا هم گزارش داده که قیمت این تابلو 250 میلیون دلار است./مهر