اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: سورپرایز رامبد جوان در خندوانه


دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی به برنامه خندوانه رفت.

خبرگزاری میزان: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی به برنامه خندوانه رفت.

برنامه خندوانه محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی این روزهای تلویزیون است که در نظرسنجی نوروزی شبکه سه توانست به سلطه چندین ساله برنامه 90 پایان دهد.

رامبد جوان با وجود این‌که چندان فوتبالی نیست اما میهمانان فوتبالی زیادی را به برنامه خندوانه دعوت کرده و تقابل این چهره‌ها با عروسک «جناب‌خان» لحظات جالبی را رقم زده است.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان و کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی جدیدترین سورپرایز رامبد جوان در برنامه خندوانه است که می‌تواند برای اهالی فوتبال بسیار جذاب باشد.

عکس: سورپرایز رامبد جوان در خندوانه

عکس: سورپرایز رامبد جوان در خندوانه


ویدیو مرتبط :
پیام رامبد جوان به شهردار جوان رشت در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی رامبد جوان با عادل در خندوانه + عکس



رامبد جوان که در این مدت نشان داده مجری زیرک و ماهری است، در مواجهه با همتای خود از فرصت استفاده می کند و با عادل فردوسی پور سلفی می گیرد. همین مسأله نشان می دهد رامبد جوان را نباید با فردوسی پور مقایسه کرد!

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی - تابناک