اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس روز: اکبر آقا، وقتی بازیکن استقلال بود


اکبر میثاقیان در سال های 58 و 59 به مدت دو سال پیراهن استقلال را بر تن می کرد و در چند بازی رسمی نیز برای این تیم به میدان رفت.

خبرآنلاین: اکبر میثاقیان در سال های 58 و 59 به مدت دو سال پیراهن استقلال را بر تن می کرد و در چند بازی رسمی نیز برای این تیم به میدان رفت.



میثاقیان که سابقه بازی در ابومسلم و ملوان را نیز دارد، خود را یک ابومسلمی متعصب می داند که البته مقابل استقلال خوب می بازد!

این عکس مربوط به سال 1358 است که میثاقیان در کنار حجت الله خاکسار تهرانی، رضا نعلچگر، برادران بیانی و . . . برای استقلال به میدان رفته است.


ویدیو مرتبط :
فحاشی اکبر پور در بازی استقلال سایپا به بازیکن 18 سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکل خشنی که بازیکن استقلال روی پای رونالدو زد / عکس




 

بازیکن استقلال , لیگ برتر انگلیس

 

جی لوید ساموئل بازیکن استقلال تهران سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.

ساموئل در مصاحبه ای که با خبرآنلاین داشت گفت که تکل هایی که روی پای رونالدو می زد بسیار محکم تر از امثال تکل هایی است که در لیگ برتر ایران می زند. این عکس نشان دهنده یکی از تکل هایی است که ساموئل روی پای رونالدو بازیکن وقت منچستر یونایتد زده است.