اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: روزهای قبل از جنگ در سوریه


سوریه ای که امروز در عکس ها وفیلم ها مشاهده می شود چهره یک کشور جنگ زده و بسیار نا امن را دارد که البته واقع امر نیز چنین است.

عصر ایران: سوریه ای که امروز در عکس ها وفیلم ها مشاهده می شود چهره یک کشور جنگ زده و بسیار نا امن را دارد که البته واقع امر نیز چنین است.

کشوری که درگیر یک جنگ داخلی ویرانگر است و بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک آن صحنه درگیری و نبرد خونین بین مخالفان مسلح حکومت و ارتش است.

اما همین کشور سوریه کمتر از سه سال پیش یکی از امن ترین و توریستی ترین کشورهای عربی خاورمیانه بود و سالانه قریب به 10 میلیون توریست از شهرهای سوریه بازدید می کردند و میلیارد ها دلار درآمد عاید این کشور می شد.

تصاویر زیر وضعیت سوریه را تنها چند ماه پیش از آغاز ناآرامی های داخلی در این کشور نشان می دهد. بیشتر عکس های زیر متعلق به اواخر سال 2010 و اوایل سال 2011 است که هنوز شعله های جنگ داخلی از این کشور مصیبت زده زبانه نکشیده بود.


مغازه ای در بازار دمشق


چانه زدن توریست ها برای خرید یک تابلوی هنری از مغازه ای در دمشق


ازدحام و شلوغی و رونق کسب و کار در بازار دمشق


روزانه هزاران توریست از مسجد تاریخی امویان در دمشق بازدید می کردند


شهر حلب دومین شهر بزرگ و قطب اقتصادی سابق سوریه در ماه رمضان 2010


بازدید توریست های خارجی از شهر تاریخی پالمیرا


یک توریست اروپایی در منطقه قدیمی دمشق(شام)


بازگشایی اولین کلوب شبانه سوریه در نزدیکی فرودگاه دمشق


ویدیو مرتبط :
سوریه-رامبو در راه سوریه برای جنگ با داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی تاسف آور از جنگ داخلی سوریه


تصاویری از جنگ داخلی در سوریه.