اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جارو کردن پول ملی از کف خیابان!


عکسی که می بینید مربوط به کشور مجارستان است که بدلیل انجام سیاستهای مالی در سالهای 1945-1946 و باج سیبیلی که به شوروی سابق می دادند باعث شد در بحران اقتصادی غرق شده و نرخ تورم روزانه 200 درصد افزایش پیدا کند.

خبرآنلاین: عکسی که می بینید مربوط به کشور مجارستان است که بدلیل انجام سیاستهای مالی در سالهای 1945-1946 و باج سیبیلی که به شوروی سابق می دادند باعث شد در بحران اقتصادی غرق شده و نرخ تورم روزانه 200 درصد افزایش پیدا کند.

ارزش سرمایه ملی نصف شد و دولت 1 میلیارد اسکناس بدون پشتوانه چاپ کرد و در نهایت آنقدر پول و اسکناس بی ارزش شد که مردم رغبتی به جمع کردن اسکناس ها از کف خیابان نبودند و ماموران شهرداری با جارو آنها را جمع می کردند.


ویدیو مرتبط :
دو میلیون دلار کف خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس دورهمی بازیکنان خوشتیپ تیم ملی در خیابان های تاشکند



رضا قوچان نژاد عکسی از خود در کنار افشین پیروانی و چند بازیکن دیگر منتشر کرد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

ملی پوش ها عصر جمعه به سطح شهر تاشکند رفتند تا به گردش بپردازند و خرید کنند. این عکس را رضا قوچان نژاد در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اخبار ورزشی -خبرآنلاین