اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: آخرین لحظه حضور امام در فرانسه


تصویری نادر از آخرین لحظات تبعید رهبرکبیر انقلاب؛ این عکس که در 12 بهمن 1357 در پاریس برداشته شده است امام را در حال پیاده شدن از اتومبیل و عزیمت به سمت فرودگاه نشان می دهد.

وبسایت فرادید: تصویری نادر از آخرین لحظات تبعید رهبرکبیر انقلاب؛ این عکس که در 12 بهمن 1357 در پاریس برداشته شده است امام را در حال پیاده شدن از اتومبیل و عزیمت به سمت فرودگاه نشان می دهد. پشت به تصویر مرحوم سید احمد خمینی فرزند و در صندلی جلو علی اشراقی نوه امام(ره) نیز دیده می شوند. ساعاتی پس از این عکس امام خمینی(ره) پس از 14 سال تبعید به کشور بازگشت و نظام جمهوری اسلامی را در ایران بنیانگذاشت.

عکس نوشت/ آخرین لحظات حضور امام (ره) در فرانسه


ویدیو مرتبط :
فیلمی منتشر نشده از آخرین لحظات حضور امام در فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور یک امام جمعه در شبکه «واتس آپ»(+عکس)




اخباراجتماعی - حضور یک امام جمعه در شبکه «واتس آپ»(+عکس)

 شبکه اجتماعی موبایلی Whats APP یکی از چند آپلیکیشن موبایلی است که برای ایجاد ارتباط آسان و بدون هزینه مخابراتی میان کاربران شبکه های موبایلی رایج است.

به گزارش پیام نو، یکی از ائمه جمعه شهرستان های استان فارس با ورود به این شبکه اجتماعی به دنبال ایجاد ارتباط با نسل جوان است.

حجت الاسلام بازیار، امام جمعه شهرستان زیرین دشت استان فارس با حضور در Whats APP و با تنظیم این متن، حضور خود در این شبکه اجتماعی و تمایل خود برای ایجاد ارتباط با جوانان را اعلام کرده است: «جوانان عزیز: ما در فضای حقیقی شما را نیافتیم، به دنبال شما در Whats APP آمده ایم با شماره… با بنده کانکت شوید، هر شب ۲۱ الی ۲۲ پاسخگوی شما هستم».

شایان ذکر است که مرکز این شهرستان، شهر حاجی‌آباد بوده و جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۰، برابر با ۶۹٫۴۳۸ نفر بوده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,امام جمعه شهرستان زیرین دشت در شبکه  واتس آپ

اخبار اجتماعی - پیام نو