اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکاسی که خیلی ها را خجالت داد! +عکس


یک عکاس پاپارازی باسابقه که تاکنون عکس های زیادی از افراد مشهور دنیا گرفته است ، به ضرب گلوله در رم کشته شد.

 روزگار نو:  یک عکاس پاپارازی باسابقه که تاکنون عکس های زیادی از افراد مشهور دنیا گرفته است ، به ضرب گلوله در رم کشته شد.

 جسد دنیل لو پرستی در حالی یافت شد که یک گلوله به سرش اصابت شده بود و فرض پلیس بر این است که وی قربانی یک قتل مافیایی شده است.

این عکاس 42 ساله با صورتی غرق به خون در ناحیه تستاسکو ، در جنوب غربی رم در یک زمین دوچرخه سواری که وی اغلب برای پیاده روی به آنجا می رفت ، یافت شد. ظاهرا بدن وی را دوستانی پیدا کرده اند که وی از قبل با آنها قرار دویدن گذاشته بود.
 

ستاره های مشهوری که این عکاس تاکنون از آنها عکس انداخته افرادی از جمله ریحانا، بیانسه و اسکارلت جوهانسن هستند. همچنین او تاکنون از دو طراح مشهور استفانو دالس و دومنیکو گابانا در قایق تفریحی شان عکس گرفته است.

ولی شاید بزرگترین و پر سروصداترین عکسی که تاکنون گرفته است مربوط به عکس هایی باشد که  وی در مالتا از برد پیت و همکار خانمش گرفته است ، عکس هایی که موجب عصبانیت نامزدش آنجلینا جولی شده است.
 

 یک افسر پلیس گفته است :"او با یک گلوله از سلاحی با کالیبر کوچک کشته شده است" " او ممکن است که قربانی یک دسته قاتل مافیایی شده باشد و یا کسی که واقعا دوست نداشته وی از او عکس بگیرد."

این سخنگوی پلیس در ادامه گفت:"لو پرستی یک عکاس پاپارازی مشهور است که عکس هایش تاکنون باعث خجالت عده زیادی از افراد شده است."



البته پلیس در حال حاضر هیچ ارتباطی بین قتل و حرفه کاری و یاافراد مشهوری که وی با آنها عکس انداخته ایجاد نکرده و در حال حاضر به بررسی ارتباطات اخیر تلفنی و رایانه ای وی می پردازند.

پنج سال پیش لو پرستی مورد حمله افرادی قرار گرفت که اتومبیلش را به آتش کشیدند و خانواده اش را تهدید کردند. دقیقا یک ماه پیش نیز یکی از همکارانش به نام دانیلو کرتی در یک تصادف مشکوک موتورسیکلت ، کشته شد.


ویدیو مرتبط :
عکاسی بایومتریک آلمان عکس شنگن اروپا عکس سفارت آمریکا فرم ds عکس کانادا لینکدین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها شما را خیلی بالا می برد


تصاویر زیبای هوایی از مناظر دیدنی جهان...

تصاویر زیبای هوایی از مناظر دیدنی جهان