اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملكرد زامیاد در ‌١١ ماهه امسال



 

زامیاد در ۱۱ ماهه امسال فقط ۸ درصد از برنامه تولید اتوبوس خود را محقق كرد.

 

 

عملكرد زامیاد در ‌١١ ماهه امسال

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شركت زامیاد در ۱۱ ماهه امسال باید ۶۵ دستگاه اتوبوس تولید می‌كرد كه از این مقدار فقط پنج دستگاه معادل ۸ درصد از آن تولید شد.

 


بهترین بخش عملكرد زامیاد در ۱۱ ماهه امسال مربوط به تولید كامیون كشنده بود. در مدت زمان یاد شده زامیاد ۱۰۲ درصد از برنامه تولید كامیون كشنده خود معادل ۱۴۹ دستگاه را عملیاتی كرد.

 


همچنین درصد تحقق برنامه تولید زامیاد در زمینه مینی‌بوس، كامیون و وانت نیسان در این مدت به ترتیب ۶۵، ۹۵ و ۸۳ درصد بود.

 


بیشترین تولید زامیاد در ۱۱ ماهه امسال مربوط به وانت نیسان با ۴۱ هزار و ۹۹۰ دستگاه بود.

 


در بهمن ماه امسال نیز زامیاد هیچ‌گونه تولیدی در زمینه كامیون و اتوبوس نداشت و بیشترین تولید این شركت در این ماه مربوط به وانت نیسان بود.

 

 


ویدیو مرتبط :
سركار گذاشتن پدر توسط كودك ١١ ماهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال



 

 

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال

 

باشگاه ميلان اعلام كرد:

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال

خبرگزاري فارس: براساس اعلام باشگاه آ.ث‌ميلان هافبك انگليسي اين تيم 6 ماه دور از فعاليت‌هاي ورزشي خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فارس، سايت باشگاه ميلان پس از عمل جراحي زانوي ديويد بكام در فنلاند، نوشت: براساس اظهارات تيم پزشكي، وي براي طي كامل دوره نقاهت و كسب آمادگي به 6 ماه وقت نياز دارد.

در ادامه اعلاميه فوق عنوان شد: روز سه‌شنبه، يك روز پس از عمل جراحي تيم پزشكي معاينه دقيق از بكام به عمل آورد و مشخص شد عمل به شكلي خوب انجام گرفته و اكنون مراحل گوناگون دوره بازيابي قوا و نقاهت انجام خواهد شد.البته در دو هفته نخست وي بستري خواهد بود و قادر به فشار به پاي مصدوم خود نخواهد بود.
اين خبر در حالي منتشر شد كه برخي منابع از دوره نقاهت حداكثر 4 ماهه خبر دادند.

بكام كه يكشنبه شب در جريان بازي منجر به برد يك بر صفر ميلان از كيه‌وو از ناحيه تاندون آشيل بشدت صدمه ديد، از مدت‌ها قبل در تلاش براي كسب شرايط آمادگي كافي جهت حضور در جام جهاني 2010 بود. او كه سابقه حضور در تيم‌هاي منچستريونايتد انگليس و رئال مادريد اسپانيا را دارد، با وجود قرارداد رسمي با تيم آمريكايي لوس‌آنجلس گالاكسي، بعنوان يار قرضي به ميلان آمد تا راحت‌تر در ميدان ديد فابيو كاپلو، سرمربي تيم انگليس قرار بگيرد؛ اما بخاطر اين آسيب ديدگي بخت حضور در جام جهاني را از دست داد و بخاطر انجام عمل جراحي در روز دوشنبه در هلسينكي، فعاليت تا اوايل پاييز سال آينده را از دست داد.