اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی کریمی: فوتبالیست‌ ها 2 بار می‌میرند


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالیست‌ها دو بار می‌میرند یک‌بار در روز خداحافظی فوتبال‌شان و یک‌بار دیگر با مرگ طبیعی.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالیست‌ها دو بار می‌میرند یک‌بار در روز خداحافظی فوتبال‌شان و یک‌بار دیگر با مرگ طبیعی.

علی کریمی اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات با فشارم را همراه با فیزیوتراپی و حتی تمرینات اضافه ادامه می‌دهم.

وی افزود: شاید در برخی از صحنه‌ها حالا حالاها این درد با من باشد، اما من با این موضوع کنار آمده‌ام، خیلی دوست دارم در فینال جام حذفی به میدان بروم و شاید این آمادگی‌ام 90 دقیقه هم باشد.

کریمی ادامه داد: خوشبختانه همه چیز خوب است و مشکلی ندارم، امیدوارم در دیدار سخت و حساس پرسپولیس بتوانیم قهرمانی را حداقل به خاطر مهدوی‌کیا به دست آوریم.

کاپیتان قرمزپوشان خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده، متأسفانه فوتبالیست‌ها دو بار می‌میرند یک‌بار در روز خداحافظی فوتبال‌شان و یک‌بار دیگر با مرگ طبیعی.

وی افزود: البته امیدوارم همه ایرانی‌ها از جمله مهدوی‌کیا 130 سال عمر کند، مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس است و ان‌شاءالله با قهرمانی با فوتبال خداحافظی کند.

وی گفت: ما باید این را بدانیم که نباید اجازه دهیم تجارب اسطوره‌هایی مثل مهدوی‌کیا در گوشه‌ خانه‌ها و بعد از فوتبال خاک بخورد، باید از آنها بهترین استفاده کنیم تا وضعیت فوتبال ما بهبود یابد.

کریمی در پایان در خصوص تیم ملی نیز گفت: خیلی دوست دارم به تیم ملی کمک کنم چون من می‌خواهم ان‌شاءالله به جام جهانی برویم و با یک همدلی و تلاش و کوشش بیشتر این اتفاق می‌افتد اما همه باید حمایت کنیم.


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مارادونای آسیا(قیاس مارادوا و علی کریمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد علی کریمی به تاج در خصوص مالیات فوتبالیست‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,کریمی

کاپیتان سابق پرسپولیس به رئیس سازمان لیگ پیشنهاد داد مالیات از بازیکنان براساس دریافتی آنها صورت بگیرد نه رقم قرارداد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، امروز علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای دو نفره میهمان ویژه مهدی تاج در دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران بود که این جلسه در ادامه با حضور مدیر عامل باشگاه صبا ادامه یافت.

علی کریمی بعد از حضور در این جلسه گفت: عملکرد سازمان لیگ در جوانگرایی موفق بوده است و در انتشار قرارداد بازیکنان، اصل شفافیت بسیار خوب و منطقی است ولی مشکل بازیکنان این است که وجهی که در قرارداد قید شده است را دریافت نمی‌کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,کریمی


وی افزود: اداره مالیات خواهان مطالبات خود بر اساس قرارداد منتشره است و این ظلم به بازیکنان است.

در ادامه جلسه نایب رئیس فدراسیون فوتبال و  رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، قول مساعد داد که در پایان فصل، میزان دریافتی هر بازیکن منتشر شود تا براساس آن مالیات گرفته شود و ظلمی از این رهگذر متوجه بازیکنان نباشد.

اخبار ورزشی - جام نیوز