اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«علیرضا رجایی» آزاد شد


علیرضا رجایی صبح امروز از اوین آزاد شد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا رجایی صبح امروز از اوین آزاد شد.

یک مقام قضایی آزادی این فعال سیاسی را تایید کرد.

وی پس از انتخابات سال 88 با اتهامات امنیتی بازداشت و محاکمه شد.


ویدیو مرتبط :
رجایی مردی از جنس مردم - علیرضا بای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا منصوریان از نفت تهران آزاد شد


سرمربی نفت تهران در پایان فصل پانزدهم لیگ برتر با دریافت برگه تسویه حساب خود از باشگاه نفت تهران، می تواند کار خود را در تیم دیگری دنبال کند.

ورزش سه: منصوریان که در طول دو فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در نفت تهران در لیگ برتر، حذفی و آسیا به جا گذاشته، با دریافت برگه تسویه حساب خود از این باشگاه جدا شد و می تواند برای حضور در تیم دیگری مذاکره خود را آغاز کند.

علیرضا منصوریان که در فصل گذشته نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته بود و در نهایت با توجه به مشکلات قراردادی و در ادامه بی‌تجربگی‌اش از رسیدن به نیمکت آبی‌ها ناکام مانده بود اکنون می تواند با فراغ بال به طراحی برنامه اش بپردازد. البته اینطور که شنیده می شود او از چند تیم دیگر لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد و باید دید چه تصمیمی در این ارتباط خواهد گرفت.

نفت تهران که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در پایان امسال امتیاز خود را طبق ادعای مسوولان این تیم فروخته و این مساله یکی از دلایلی است که باعث شده، منصوریان بدون مشکل خاصی برگه تسویه حساب خود را دریافت کند.