اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عقب ماندگی پسربجه بهانه طلاق مرد شد



 

 

عقب ماندگی پسربجه بهانه طلاق مرد شد

 

مرد میانسالی به دادگاه رفت و با اشاره به این كه فرزندش عقب مانده ذهنی است درخواست طلاق داد.زنی ۳۳ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی شعبه ۲۳۶ این مجتمع مدعی شد كه شوهرش به خاطر فرزندش دیر به منزل می آید.

وی ادامه داد: من یك پسر ۷ ساله دارم كه عقب مانده ذهنی است و شوهرم از این موضوع رنج می برد و به خاطر او دیر به منزل می آید.

زن بیان كرد: شوهرم می خواهد از من جدا شود و دلیلش برای جدایی فرزندم است ولی من از فرزندم نمی توانم جدا شوم و باید از او نگهداری كنم.

مرد ۳۸ ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من از همسرم بارها خواسته ام كه فرزندم را در مؤسسه و مدرسه ای كه شبانه روزی است بگذارد ولی او امتناع كرده است.

وی تصریح كرد: من از حركات فرزندم رنج می برم از همسرم می خواهم كه یا جدا شود و با فرزندم مرا ترك كند یا اگر می خواهد در كنار من باشد، از فرزندم دور شود.

مرد اضافه كرد: من حاضرم تمام حق و حقوق فرزندم را هر ماه به او بدهم ولی او در كنارمان نباشد چرا كه بودنش باعث رنجش من است.

زن تصریح كرد: آزار فرزندم به هیچ كسی نمی رسد و بیماری عقب ماندگی او بسیار كم است و رنجشی برای شوهرم به بار نمی آ ورد.

وی بیان كرد: شوهرم به دنبال بهانه برای جدایی است و من حاضر نیستم از فرزندم جدا شوم.

قاضی رسیدگی كننده به این پرونده به دلیل عدم حضور فرزند و شواهد لازم، رسیدگی را به جلسه آینده موكول كرد..../ خبرگزارى فارس

 

 



ویدیو مرتبط :
پسربجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد ی پس از ۱۱ بار طلاق، دنبال زن می‌گردد!



 

یك مرد ۵۰ ساله پس از ۱۱ بار طلاق و جدایی از همسران خود برای بار دوازدهم به دنبال یك همسر مناسب می‌گردد!



این مرد ۵۰ ساله كه یك مرد یهودی اهل «بیت المقدس» است، روز گذشته با طلاق دادن همسر یازدهم خود اعلام كرد كه به دنبال یك زن دیگری می‌گردد، حتی برای این كار نیز بیانیه‌ای صادر كرد.



به گزارش شبكه خبری بی بی سی، این مرد در حضور دادگاه خانواده یادآور شد: من هر دو سال همسرانم را طلاق داده و به دنبال یك زن جدید می‌گردم.



این در حالیست كه ركورد پیشین متعلق به یك مرد با هفت زن بود، اما این بار این مرد ۵۰ ساله ركورد پیشین را شكست.



بر اساس قانون خانواده‌ یهودیان، اگر مردی قصد جدایی از همسر خود را داشته باشد، باید به او اجازه نامه رسمی دهد كه پس از طلاق بتواند با مرد دیگری ازدواج كند.