اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«عصر یخبندان» با بازی بهرام رادان و آنا نعمتی


تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» از آغاز فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی از فردا چهارشنبه و آماده‌سازی آن برای حضور در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» از آغاز فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی از فردا چهارشنبه و آماده‌سازی آن برای حضور در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

منصور لشکری‌ قوچانی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: «عصر یخبندان» پس از «خط قرمز» دومین همکاری مشترک من با مصطفی کیایی است و امیدواریم خاطرات خوب کار قبلی در اثر جدید هم تکرار شود.

وی افزود: «عصر یخبندان» یک فیلم پر بازیگر است که به دلیل قصه محور بودن کار و اینکه باید بازیگران توانایی نقش‌ها را ایفا کنند از بازیگران شناخته شده استفاده کردیم و امیدواریم نتیجه نهایی کار در جشنواره فجر مورد قبول مخاطبان و منتقدان واقع شود.

لشکری‌قوچانی ادامه داد: در مجموع ۵۰ جلسه برای فیلمبرداری پیش‌بینی شده است و اولین سکانس فیلم فردا با حضور فرهاد اصلانی، آنا نعمتی و بابک بهشاد فیلمبرداری خواهد شد و این بازیگران مقابل دوربین مهدی جعفری می‌روند.

براساس این گزارش «عصر یخبندان» عنوان تازه‌ترین فیلمنامه مصطفی کیایی است که از مضمونی اجتماعی برخوردار است و فیلمی متفاوت در کارنامه این کارگردان خواهد بود و چهارمین فیلم این کارگردان بعد از فیلم‌های «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضدگلوله» و «خط ویژه» محسوب می‌شود.

بهرام رادان، فرهاد اصلانی مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولت شاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و با حضور افتخاری ژاله صامتی بازیگران اصلی این فیلم هستند.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم زیبا و جدید عصر یخبندان با بازی بهرام رادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنا نعمتی و محسن کیایی در "عصر یخبندان"



اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبارفرهنگی و هنری - آنا نعمتی و محسن کیایی در "عصر یخبندان"

آنا نعمتی و محسن کیایی دراین روزها آنا نعمتی مشغول بازی در پروژه عصریخبندان است.

منصور لشکری‌قوچانی, تهیه کننده عصر یخبندان اظهار داشت:«عصر یخبندان» پس از «خط ویژه» دومین همکاری مشترک من با مصطفی کیایی در مقام کارگردان است و امیدواریم خاطرات خوب کار قبلی در اثر جدید هم تکرار شود.

وی افزود: «عصر یخبندان» یکی فیلم پر بازیگر است که به دلیل قصه محور بودن کار و اینکه باید بازیگران توانایی نقش‌ها را ایفا کنند از بازیگران شناخته شده استفاده کردیم و امیدواریم نتیجه نهایی کار در جشنواره فجر مورد قبول مخاطبان و منتقدان واقع شود.

بهرام رادان، فرهاد اصلانی مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولت شاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و  با حضور افتخاری ژاله صامتی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبار,اخبارفرهنگی و هنری,عصریخبندان

اخبارفرهنگی وهنری - کامپک /سیمرغ