اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عزل مدیر هواشناسی در صورت کوتاهی


استاندار تهران گفت: اگر سازمان هواشناسی در پیش‌بینی و اعلام طوفان کوتاهی کرده باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی‌دقتی در کار باشد توبیخ می‌شود.

خبرگزاری فارس: سید حسین هاشمی درباره بررسی دلایل طوفان استان تهران بیان داشت: بعدازظهر در خصوص دلایل طوفان تهران جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر سازمان هواشناسی در پیش‌بینی و اعلام طوفان کوتاهی کرده باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی‌دقتی در کار باشد توبیخ می‌شود.

هاشمی بیان داشت: در صورتی که سازمان هواشناسی امکانات لازم را در حد پیش‌بینی نداشته باشد بحث جدایی است که با حضور تیم متخصص در روز سه‌شنبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه طوفان روز دوشنبه هفته گذشته در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است گفت: از دست دادن 5 نفر از شهروندان در این طوفان انصافا سنگین بود و باید اطلاع‌رسانی به شکلی باشد که جان مردم را تهدید نکند.

هاشمی درباره جبران خسارت‌هایی که دراین طوفان به شهروندان وارد شده است گفت: این موضوع در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شده شهرداری خسارت‌های لازم را پرداخت می کند.


ویدیو مرتبط :
مدل کوتاهی مو برای صورت کشیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال عزل مدیر سازمان هواشناسی


استاندار تهران گفت: فردا با حضور یک تیم متخصص امکانات سازمان هواشناسی در پیش بینی و اعلام طوفان تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ اگر کوتاهی باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی دقتی باشد توبیخ می‌شود.

 نسیم: سید حسین هاشمی در باره جبران خسارت‌هایی که در این طوفان به شهروندان وارد شده است، گفت: این موضوع در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده شهرداری خسارت‌های وارده را پرداخت کند.