اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عروسکهای باردار تفسیری واقعی از جامعه غرب +تصاویر



عروسکهای باردار , خبرهای جالب و خواندنی

انتقادات شدید از طراحی عروسک باردار باعث شد این عروسک به بازار راه پیدا نکند.
در نگاه اول آنچه در مورد این عروسک به چشم می آید ، عروسک جنین به همراه پوشک های قابل تعویض  و بطری های شیر است.
این عروسک تازه طراحی شده نوزادان تازه متولد شده را یادآوری میکند با موهای طلایی، چشمان آبی، دست و پای تپل و کوچک ، اما در نگاهی دقیق تر با چیزی بیش از یک عروسک مواجه میشویم . این عروسک توسط یک طراح انگلیسی به نام "دارن کومن" که دارای پیشینه خوبی در زمینه طراحی اسباب بازی نیست طرح شده است که دارای یک جنین است و روی جعبه آن نوشته شده است " این نوزاد یک جنین دارد" .

به گفته منتقدان اگرچه جعبه صورتی براق با قلبهای سفید ریز و رنگهای درخشنده و براق بهترین انتخاب این طراح برای جذب نگاه مشتری است اما باردار نشان دادن یک عروسک که مستقیما در دست کودکان قرار خواهد گرفت امری پذیرفته شده نیست . این طرح مدل دوقلویی دارد که هرکدام از دوقلوها خود دوقلوی دیگری باردار هستند.
طراح در مقابل انتقادات در مورد این عروسک گفته است :" این طرح تفسیری از واقعیت جامعه غرب در مواجهه با بارداری نوجوانان کم سن و سال است و نباید نسبت به آن دید انتقادی داشت بلکه باید با آگاهی دادن به بچه ها  از سنین کم مانع از رشد چنین فجایعی در جامعه شد.

عروسکهای باردار , خبرهای جالب و خواندنی

عروسکهای باردار , خبرهای جالب و خواندنی

عروسکهای باردار , خبرهای جالب و خواندنی

 منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش تفسیری زیارت جامعه کبیره - جلسه 28

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر قدیمی و جالب از دنیای غرب


 
 



  تصاویر قدیمی و جالب از دنیای غرب، سرخپوست ها و گاوچران ها