اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عربستان حمله علیه غیرنظامیان را رد کرد


سفیر عربستان در سازمان ملل بار دیگر مدعی شد که کشورش حملات عمدی علیه غیرنظامیان در یمن صورت نداده است.

خبرگزاری فارس: «عبدالله‌المعلمی» سفیر عربستان در سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» درباره تحولات یمن گفت که کشورش کاملا اقدام علیه کسانی غیر از نظامیان و حوثی‌ها رد می‌کند و مدعی شد که اخبار در این مورد را منابع خبری وابسته به حوثی‌ها منتشر می‌کنند.

خبرنگار این شبکه خبری از وی درباره حمله به کمپ مهاجران، مراسم عروسی، بیمارستان و گزارش آکسفام درباره اهداف بمباران‌های عربستان پرسید که وی گفت که مراسم عروسی در واقع تجمعی نظامی بوده و نیز حمله به بیمارستان در یک مورد را  اشتباه و نتیجه بمباران‌های این رژیم نداست و در مجموع گفت که اشتباهات رخ می‌دهند اما ابعاد آنان به گستردگی که گزارش می‌شوند نیستند.

المعلمی همچنین ارائه آمار کشته شدگان 60 درصدی در پی حملات هوایی را هم بسیار بیشتر از عدد حقیقی اعلام کرد و مدعی شد که بیشتر ویرانی‌ها نتیجه اقدامات حوثی‌ها و نیروهای وابسته به علی‌عبدالله صالح است.

وی تضمین داد که همه اقدامات عربستان با هدف قرار دادن اهداف نظامی صورت گرفته‌اند.

این در حالی است که در تازه‌ترین اخبار از حملات عربستان جنگنده های سعودی شامگاه پنجشنبه منطقه «حیدان» در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

در این جنایت جدید ائتلاف سعودی، 14 نفر از مردم بی گناه یمن کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.


ویدیو مرتبط :
حمله و تیراندازی وحشیانه چند تروریست داعش به غیرنظامیان در موصل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عربستان گزارش هفته‌نامه انگلیسی «ساندی تایمز» علیه ایران را رد کرد



رابطه عربستان و اسرائیل,حمله نظامی به ایران

عربستان گزارش هفته‌نامه انگلیسی «ساندی تایمز» علیه ایران را رد کرد

وزارت خارجه عربستان با رد گزارش نشریه انگلیسی ساندی تایمز درباره طرح مشترک سعودی-صهیونیستی برای حمله به ایران، برقراری هر گونه تماس با اسرائیل را رد کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، وزارت خارجه عربستان اعلام کرد، خبری که هفته‌نامه ساندی تایمز منتشر و ادعا کرده که تماس هایی بین عربستان و اسرائیل وجود دارد ، همگی نادرست است.

وزارت خارجه عربستان افزود: هیچ نوع رابطه یا تماسی با اسرائیل در هیچ سطحی وجود ندارد.

ساندی تایمز چاپ لندن در شماره دیروز خود ادعا کرده بود که اسرائیل و عربستان سعودی طرح مشترکی را برای حمله نظامی به ایران تهیه کرده‌اند.

/فارس