اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجب کتکی ​خورد این سارق



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - زن مالباخته با چوب به جان دزد کیف‌قاپ افتاد
عجب کتکی ​خورد این سارق

مرد افغان که با حمله به زنان در شهرستان قدس (قلعه حسن‌خان) کیفشان را می‌دزدید، هنگام سرقت دستگیر شد.

چند روز پیش زنی در حال بازگشت به خانه اش در یکی از محله های شهرستان قدس بود که یک موتورسوار با او برخورد و برای سرقت کیفش حمله کرد.

 

زن با فریاد از مردم کمک خواست اما کسی در خیابان نبود تا به دادش برسد بنابراین فکری به ذهنش رسید، از سارق خواست به او آسیبی نرساند و خودش کیف را به وی تحویل می دهد. در این هنگام وقتی سارق عقب تر رفت تا موتورش را بردارد، زن جوان با یک چوبدستی به سارق حمله کرد و او را بشدت کتک زد و مانع فرارش شد.

چند نفر از رهگذران با شنیدن سر وصدا به آن دو نزدیک شده و با اطلاع از این که زن شجاع، مرد سارق را به دام انداخته، او را کتک زدند و در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، موضوع را گزارش دادند.

ماموران با اعزام به محل، سارق را تحویل گرفتند و همراه شاکی به پلیس آگاهی منتقل کردند. زن جوان گفت این متهم می خواسته کیفش را سرقت کند که با او درگیر شده و به کمک مردم وی را دستگیر کرده است.

در ادامه متهم که بیست ساله و افغان بود، به جرمش اعتراف کرد و گفت: با شناسایی زنان در محله های خلوت یا هنگام خروج از بانک یا طلافروشی، آنها را تعقیب و با قاپیدن کیفشان فرار می کردم.

متهم اضافه کرد: روز حادثه کیف چند زن را دزدیده بودم که با دیدن شاکی، خواستم کیفش را بدزدم اما مرا مغلوب کرد.

بنا بر این گزارش، مرد کیف قاپ تاکنون به 40 فقره سرقت اعتراف کرده است. این در حالی است که با دستور قضایی بازپرس پورساداتی، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس (قلعه حسن خان) تصویر متهم بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه افرادی در دام این کیف قاپ گرفتار شده اند، برای شکایت از متهم به پلیس آگاهی یا دادسرای این شهر مراجعه کنند.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
احمق ترین دزد موتور سیکلت!...عجب کتکی خورد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمساح 3 متری، سارق فراری را خورد! (+عکس)



ماموران پلیس که متوجه ناپدید شدن جوان شده بودند به جستجوی او پرداخته و 10 روز بعد غواصان بقایای جسد وی را که فاقد دو پا و یک بازو بود در برکه ای در شهر بارفود بی می یابند.

یک سارق جوان برای فرار از دست ماموران پلیس به داخل یک برکه مردابی پرید، غافل از اینکه گیر یک تمساح گرسنه خواهد افتاد.
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، پلیس ایالت فلوریدا هفته گذشته اعلام کرد که یک سارق جوان برای اینکه توسط ماموران پلیس دستگیر نشود به داخل یک برکه شیرجه رفت اما یک تمساح ۳ متری که در آب پرسه می زد به او حمله کرد و جوان سارق را خورد.

 

اخبار,اخبار حوادث,سارق فراری

 
ماتیو ریگینز 22 ساله از حدود یک ماه پیش مفقودالاثر شده بود. او به نامزدش گفته بود که که به شهر بارفود بی در ایالت فلوریدا می رود تا با یکی از دوستانش دست به چند فقره سرقت بزند.
 
ظاهرا ماتیو هنگام سرقت شبانه از سوی ماموران پلیس مورد تعقیب قرار می گیرد. او به داخل برکه ای مردابی پریده تا از دست پلیس فرار کند.
 
ماموران پلیس که متوجه ناپدید شدن جوان شده بودند به جستجوی او پرداخته و 10 روز بعد غواصان بقایای جسد وی را که فاقد دو پا و یک بازو بود در برکه ای در شهر بارفود بی می یابند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سارق فراری

 
ماموران سپس به جستجوی تمساح رفته و پس از یافتن خزنده او را می کشند تا محتویات معده اش را بررسی کنند. کارشناسان تایید کردند که این تمساح 3 متری ماتیو را کشته و قسمت هایی از بدن او را خورده است.

تاد گودیر، رئیس پلیس بخش بریوارد کانتی ایالت فلوریدا به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت: سارق جوان در زمان و مکان نامناسبی قرار داشت و مرگ دردناک او به دلیل بدشانسی بوده است.
 
وی افزود: در شب حادثه مقامات پلیس پیام هایی از ساکنان را مبنی بر اینکه دو مرد ناشناس در نزدیکی منازل پرسه می زنند، دریافت کرده بودند. از سرنوشت همدست ماتیو اطلاعی در دست نیست.

 

اخبار,اخبار حوادث,سارق فراری

 

اخبار حوادث -جام جم