اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عبور سیم کارت کد یک از مرز 2 میلیون تومان


مردم دنبال سیمکارت دائمی هستند. بیشتر کد یک و دو مشتری دارد و همین مسئله باعث شده قیمت سیمکارت کد یک که دیگر صفرشان پیدا نمی شود، سر به فلک بکشد.





روزنامه هفت صبح: مردم دنبال سیمکارت دائمی هستند. بیشتر کد یک و دو مشتری دارد و همین مسئله باعث شده قیمت سیمکارت کد یک که دیگر صفرشان پیدا نمی شود، سر به فلک بکشد. گزارش ها حاکی از این است که فروشنده ها حتی قیمت هایی در حد دو میلیون و 500 هزار تومان برای آنها تعیین کرده اند و با اینحال تقاضا برای خریدشان همچنان وجود دارد.

نمونه های رندتر بسته به بودجه مشتری بیشتر هم می شود. مثلا فروشنده ای می گوید برای خطی که با سه رقم 100 شروع می شود و دو رقم آخرش 98 است، قیمتی در حدود 12 میلیون و 500 هزار تومان تعیین کرده است.

او سیمکارت دیگری با سه رقم اول 221 و دو رقم آخر 40 دارد که آن را 18 میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. آنها که اصرار دارند سیمکارت شان با عدد یک شروع شود می توانند هفت میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کنند، تازه شماره این تلفن خیلی رند نیست.

عبور سیمکارت های کد یک از مرز دو میلیون و 500 هزار


اگر شماره طوری باشد که به هیچ نحوی نتوان اسم آن را رند گذاشت، باز هم رقم معامله بالای دو میلیون است. قبل از عید سیمکارت های کد یک مرز دو میلیون و 200 هزار تومان را پشت سر گذاشتند و حالا با قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان معامله می شوند.

فعالان بازار می گویند کدهای دو هم قیمتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار تومان دارند و برای سیمکارت های کد سه، قیمتی بالغ بر یک میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

سیمکارت های زیر یک میلیون

اگر سیمکارت هایی با قیمت زیر یک میلیون تومان بخواهید، باید به سراغ کدهای چهار و پنج بروید. این سیمکارت ها با قیمت 600 تا 700 هزار تومان واگذار می شوند و سیمکارت های کد شش 550 هزار تومان قیمت دارند.

اگر بتوانید سیمکارت های کد هفت صفر پیدا کنید، باید حدود 500 هزار تومان برای آن بپردازید و اگر سیمکارت قبلا استفاده شده باشد، معامله برایتان حول و حوش 400 هزار تومان آب می خورد.

می توان به سراغ کد هشت رفت که صفرش 400 هزار تومان و کارکرده اش قیمتی بالغ بر 350 هزار تومان دارد. ارزان ترین کد مورد معامله در بازار کد 9 است این سیمکارت ها 300 هزار تومان فروخته می شوند و اگر کسی دنبال کارکرده شان بگردد می تواند با 200 هزار تومان سر و ته قضیه را هم بیاورد.

سیمکارت های تازه وارد 200 هزار تومانی

سیمکارت های کد صفر که تازه وارد هستند در بازار آزاد حدود 200 هزار تومان قیمت دارند. اگرچه می توان در میان آنها هم بازی کردن با عددها و رسیدن به فرمول جادویی شماره رند را پیدا کرد. مثلا یک فروشنده برای سیمکارتی با سه رقم اول 029 و دو رقم پایانی 90، قیمتی در حدود 350 هزار تومان تعیین کرده است. علاقه به این سیمکارت ها از آنجا سرچشمه می گیرد که دائمی هستند. فروشنده ها می گویند تقاضا برای سیمکارت دائمی در حال افزایش است.


ویدیو مرتبط :
عبور دلار از مرز 3600 تومان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا قیمت سیم‌کارت‌های کد یک در بازار از دو میلیون تومان بیشتر شده؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار اجتماعی - چرا قیمت سیم‌کارت‌های کد یک در بازار از دو میلیون تومان بیشتر شده؟

قیمت سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول در بازار به رقمی بالای دو میلیون تومان رسیده است.

بنا بر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت این روزها سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول در بازار با قیمتی بالغ بر 2.5 میلیون تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید آنها نیز بسته به میزان رندی شماره بالای دو میلیون و 300 هزار تومان است.

سیم‌کارت‌های کد‌ 2 حدود یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسند و رقم خرید آنها بالای یک میلیون تومان است که البته قیمت خرید و فروش این سیم‌کارت‌ها مانند سایر کد‌ها براساس رند‌ بودن شماره دست‌خوش تغییر و افزایش می‌شود.

کد‌های سه و چهار به ترتیب 900 و 700 هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت خریدشان 800 و 600 هزار تومان است. همچنین برای خرید و فروش سیم‌کارت کد پنج همراه اول در بازار به ترتیب رقم‌های 450 و 550 هزار تومان اعمال می‌شود که این رقم در کدهای شش نیز یکسان است.

اما سیم‌کارت‌های کد هفت همراه اول در صورت صفر بودن با قیمتی بالای 600 هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید آنها حدود 100 هزار تومان کمتر از این رقم است. البته سیم‌کارت‌های کد هفت کارکرده با قیمتی حدود 400 هزار تومان نیز در بازار موجود هستند.

سیم‌کارت کد هشت نیز در صورت صفر بودن حدود 350 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن هم حدود 300 هزار تومان است که البته در سیم‌کارت‌های کد هشت کارکرده قیمت خرید و فروش به ترتیب به 200 و 250 هزار تومان می‌رسد.

سیم‌کارت‌های کد 9 که کارکرده آنها در بازار خیلی کم است به صورت صفر در بازار به قیمت 250 هزار تومان به فروش رسیده و با قیمتی حدود 200 هزار تومان خریداری می‌شود.

اما سیم‌کارت‌های کد صفر که به تازگی وارد بازار شده‌اند این روزها با قیمتی حدود 200 هزار تومان در بازار معامله می‌شوند.

بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت با وجود اعلام اپراتور اول مبنی بر کاهش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری به پنج هزار تومان همچنان سیم‌کارت‌های 910 در بازار به قیمت 20 هزار تومان به فروش می‌رسند و جای سیم‌کارت‌های پنج هزار تومانی همچنان در بازار خالی است.

 اخبار اجتماعی - ایسنا