اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عباسی: اینقدر فریاد کشیدم که صدایم گرفته


من آنقدر برای موفقیت تیم ملی و ورزشکارانمان فریاد کشیده ام که صدایم گرفته است

تماشا: محمد عباسی، وزیر ورزش ایران در سالن کشتی اکسل بود و قهرمانی امید نوروزی را تماشا کرد.



او بعد از این قهرمانی گفت: «واقعا خوشحالم، آنقدر خوشحالم که فکرش را نمی کنید. بسیار خوشحالم که ورزشکاران ما یکی پس از دیگری مدال می گیرند و دل مردم را شاد می کنند. این برای ما خیلی ارزشمند است. خدا را شکر جو مثبتی در کاروان ورزشی ایران به وجود آمده و این را مدیون دلاوری حمید سوریان هستیم که به مدال طلا رسید. امید نوروزی هم ایران را طلایی کرد و نواب نصیرشلال به مدال نقره المپیک رسیده است. باید این همه همت و غیرت را ارج نهاد و از همه آنها تشکر کرد. من آنقدر برای موفقیت تیم ملی و ورزشکارانمان فریاد کشیده ام که صدایم گرفته است.»


ویدیو مرتبط :
فریاد عباسی بر هاشمی وخاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا برانکو اینقدر در تمرینات فریاد می زند؟


پرسپولیس فردا بازی بسیار سختی را پیش رو دارد.

خبرآنلاین: پرسپولیس فردا بازی بسیار سختی را پیش رو دارد.

در تمرینات پرسپولیس مشخص است که سرخ ها اهمیت بازی مقابل تراکتور را به خوبی درک کرده اند. اینکه تراکتور حریف بسیار سختی برایشان است. فریاد های برانکو گواه این موضوع است. مربی کروات پرسپولیس خیلی خوب می داند که در این روز ها فقط باید ببرد تا هم هواداران را راضی نگه دارد و هم شعله انتقادات را خاموش کند.

نکته ای که در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس وجود داشت، همین فریاد های برانکو بود. انگار او با این کار قصد دارد تلنگری در بازیکنان خود ایجاد کند. تلنگری که بتواند آنها را در نبرد سخت فردا با تراکتور موفق کند.