اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل تنبیه دانش‌آموز گناوه‌ای عزل شد



اخبار,اخبار اجتماعی , تنبیه دانش‌آموز گناوه‌ای

 

اخبار اجتماعی - عامل تنبیه دانش‌آموز گناوه‌ای عزل شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درمورد برخورد با عامل تنبه بدنی دانش آموز گناوه ای، اطلاعیه ای منتشر کرد. 

به گزارش ایرنا، دراین اطلاعیه آمده است: با محرز شدن تنبیه بدنی صورت گرفته روی این دانش آموز از سوی مدیر مدرسه، این مدیر از مسوولیت عزل و جایگزین وی معرفی شده است.
 
براساس این اطلاعیه، پرونده این حادثه به هیات تخلفات اداری ارسال شده و برای صدور رای در دست بررسی است.
 
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این اطلاعیه افزود: همچنین مواردی که در مورد سابقه بیماری دانش آموز شایع شده است دردست پیگیری است و با وجود تایید شفاهی برخی از پزشکان و بیمارستان، منتظر آماده شدن گزارش مستندات آن هستیم.
 
این اطلاعیه حاکی است، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه در بخشنامه هایی که آخرین مورد آن در شهریور و آبان سال جاری به مدارس ارسال شده بود و رونوشت آن منتشر می شود، نسبت به اعمال تنبیه دانش آموزان هشدار داده است.
 
اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه یادشده تاکید کرده است: بازیابی سلامتی دانش آموز و رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه، در دست پیگیری است.
 
انتشار خبر تنبیه بدنی این دانش آموز از روز سه شنبه هفته گذشته در شبکه های اجتماعی شهرستان گناوه انتشار یافت.
 
در این شبکه ها عنوان شده که این دانش آموز بخاطر درس نخواندن ازسوی یکی از شاغلان درآموزشگاه محل تحصیل با استفاده لوله پولیکا تنبیه بدنی و از ناحیه دست بشدت آسیب دیده است.
 
در پی انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی و بین مردم این شهر اظهارنظرهای متفاوتی بیان شده است.
 
برخی می گویند که بخشی از صدمه ای که بر این دانش آموز وارد شده تنبیه بدنی بوده است و برخی دیگر نیز عوامل دیگری را در آن دخیل دانسته اند.
 
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
تنبیه دانش آموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزل مدیر مدرسه به‌خاطر تنبیه دانش‌آموز



اخبار حوادث - عزل مدیر مدرسه به‌خاطر تنبیه دانش‌آموز

مدیر مدرسه که عامل تنبیه دانش‌آموز در گناوه بود عزل شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درمورد برخورد با عامل تنبیه بدنی دانش‌آموز گناوه‌ای، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: با اثبات تنبیه بدنی صورت گرفته روی این دانش‌آموز از سوی مدیر مدرسه، این مدیر از مسئولیت عزل و جایگزین وی معرفی شد.

 

براساس این اطلاعیه، پرونده این حادثه به هیأت تخلفات اداری ارسال شده و برای صدور رأی در دست بررسی است. همچنین مواردی که در مورد سابقه بیماری دانش‌آموز شایع شده دردست پیگیری بوده و با وجود تأیید شفاهی برخی از پزشکان و بیمارستان، منتظر آماده شدن گزارش مستندات آن هستیم. این اطلاعیه حاکی است، مدیریت آموزش و پرورش شهر گناوه در بخشنامه‌هایی که آخرین مورد آن در شهریور و آبان سال جاری به مدارس ارسال شده بود، نسبت به اعمال تنبیه دانش‌آموزان هشدار داده است.

 

در حال حاضر بازیابی سلامتی دانش‌آموز و رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه در دست پیگیری است. بنابر این گزارش، انتشار خبر تنبیه بدنی این دانش‌آموز از روز سه‌شنبه هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. در فضای مجازی عنوان شده این دانش‌آموز به‌خاطر درس نخواندن از سوی یکی از شاغلان در آموزشگاه محل تحصیل با استفاده از لوله پولیکا تنبیه بدنی شده و از ناحیه دست بشدت آسیب دیده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران