اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان قتل خیابان کارگر در ۳ ساعت دستگیر شدند



اخبار حوادث - عاملان قتل خیابان کارگر در ۳ ساعت دستگیر شدند

7عاملان قتل سه شنبه شب در خیابان کارگر که در پی یک نزاع، یکی از اهالی خیابان کارگر را به قتل رسانده بودند، ظرف ۳ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، در ساعات ابتدایی سه شنبه شب، به دنبال حرکت غیراخلاقی یکی از سه سرنشین یک دستگاه سواری سمند در خیابان زربافیان در کارگر جنوبی، سه نفر از اهالی محل که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بودند در واکنش به این حرکت غیراخلاقی سرنشین خودروی سمند، با آنان درگیر شدند و در حین درگیری یکی از آن ها با چاقو به سرنشینان سمند حمله ور شد.

در جریان این نزاع سرنشینان خودروی سمند که گفته می شود 2 تن از آنان اقدام به شرب خمر نیز کرده بودند، چاقو را از فرد حمله کننده گرفتند و دو تن از موتورسواران را مجروح کردند. پس از این اتفاق ۳ سرنشین سمند با مشاهده وضعیت از محل متواری شدند و یکی از موتورسواران موفق به ثبت پلاک خودروی سمند شد.

مأموران کلانتری 115 که به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در محل حاضر شده بودند پس از هماهنگی برای انتقال مجروحان به بیمارستان، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری ۳ سرنشین سمند آغاز کردند و در همین حین مطلع شدند که یکی از حادثه دیدگان در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

 با مرگ یکی از موتورسواران در بیمارستان تحقیقات پلیس با شدت بیشتری ادامه یافت تا اینکه در ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه تنها پس از گذشت 3 ساعت از وقوع قتل، هر ۳ سرنشین سواری سمند از سوی مأموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
قتل خاشقجی؛ از انکار عربستان تا مجازات عاملان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل خانواده 3 نفره خیابان فلاح در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد



قاتل خانواده 3 نفره خیابان فلاح در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل خانواده 3 نفره خیابان فلاح در کمتر از 6 ساعت خبر داد.

سرهنگ محمدیان شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگوایسنا ، در خصوص قتل خانواده 3 نفره در خیابان فلاح گفت: در ساعت 15:30 عصر چهارشنبه 6 دی ماه سال جاری در محدوده کلانتری 161 ابوذر خیابان فلاح در پی عدم پاسخگویی یک خانواده، یکی از بستگان نگران حال آنها شده و به در آپارتمان مراجعه می‌کند.

وی افزود: فرد مذکور پس از پرس و جو از همسایگان و عدم پاسخگویی خانواده مذکور طی تماسی با عوامل آتش‌نشانی و با حضور آنها نسبت به باز کردن در منزل آنها اقدام می‌کند که پس از باز شدن در حاضران مشاهده می‌کنند که خانه بهم ریخته است و در آن آثار خون دیده می‌شود.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه بازدید از داخل منزل، حاضران متوجه وجود جسد مرد خانه در یکی از کمدها می‌شوند که با مشاهده این صحنه با ماموران پلیس 110 تماس می‌گیرند و در پی این امر، ماموران کلانتری، قاضی کشیک، تیم بررسی صحنه و کارآگاهان ویژه قتل در محل حاضر و بررسی‌ها آغاز می‌شوند.

وی به ایسنا گفت: در بازدید از خانه مذکور، ماموران پلیس با جسد زن خانه و پسربچه 12 ساله‌شان در یک کمد دیگر مواجه می‌شوند که تحقیقات در این خصوص به سرعت آغاز شده و با توجه به اهمیت موضوع، چند تیم از کارآگاهان اداره قتل، بررسی ها را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اطلاعات بدست آمده از همسایگان، فردی که آخرین بار با این خانواده در ارتباط بود شناسایی و دستگیر شد و علی‌رغم سناریوهای متعددی که نامبرده برای حضور خودش در زمان قتل پیش‌بینی کرده بود، در مقابل تناقض‌گویی‌هایش سرانجام به قتل این خانواده اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد قتل 2 تا 3 روز قبل رخ داده است که کارآگاهان پلیس آگاهی تهران توانستند پس از اطلاع از آن قاتل را در کمتر از 6 ساعت دستگیر کنند به ایسنا گفت: گزارشات تکمیلی، علل وقوع و انگیزه قاتل متعاقبا اعلام می‌شود./ایسنا