اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عالیجناب کلید خورد


سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان عصر امروز شنبه ۲۱ شهریورماه با حضور فرامرز قریبیان کلید خورد.

خبرگزاری مهر: سریال «عالیجناب» به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان امروز شنبه ۲۱ شهریور در یک مجموعه فرهنگی ورزشی کلید خورد. در اولین روز از تصویربرداری این سریال که تهیه کنندگی آن به طور مشترک بر عهده مسعود ردایی و علی حضرتی است پلان های هلی شات گرفته شده است.

سریال «عالیجناب» که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود با حضور فرامرز قریبیان پدر سام قریبیان کارگردان این سریال کلید خورده است. «عالیجناب» یک داستان ماجراجویانه دارد که در ۶ قسمت تولید خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود داریوش کاردان به این پروژه پیوسته است اما وی به دلیل مشغله شخصی نتوانست در سریال حضور یابد و حسین عرفانی جایگزین وی شده است.

بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، حسین سلیمانی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، صالح میرزاآقایی، پریوش نظریه و حسین یاری.


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دورکاری در دستگاه‌ها کلید خورد



 

 

 

معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها توانسته اند بر اساس ماموریت و نوع کار خود حتی برای 50 درصد از کارها برنامه ریزی دورکاری انجام دهند، البته برخی دیگر تا 20 یا 30 درصد برنامه‌ریزی کرده اند.

معاون توسعه نیروی انسانی رئیس جمهوری با تشریح ویژگیهای مشاغل دارای اولویت برای اجرای طرح دورکاری از برنامه ریزی برخی از دستگاهها به منظور دورکاری 50 درصد از کارها و نیروهای خود خبرداد و اعلام کرد: این طرح در دستگاهها کلید خورد.

لطف الله فروزنده امروز در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت دورکاری در دستگاه‌های دولتی گفت: علاوه بر اینکه اجرای طرح دورکاری به دستگاه‌ها ابلاغ شده، آئین نامه های آن نیز در دولت به تصویب رسیده است.

معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهوری افزود: همچنین دستورالعملی مبنی بر اینکه چه مشاغلی می توانند دورکاری شوند و اینکه چه ویژگی هایی داشته باشند، تدوین و تصویب شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر دستگاهی باید در جهت دورکاری اقتضائات خود را سنجیده و متناسب با این اقتضائات کارها را به پیش ببرد، از پیش بینی و تشکیل یک کارگروه هر دستگاه برای اجرایی شدن طرح دورکاری خبرداد.

مشاغل اولویت دار

فروزنده عنوان کرد: مشاغلی که قابل اندازه گیری بوده و زمینه انعطاف پذیری را داشته باشد، همچنین دارای ارباب رجوع نبوده و نیازی به حضور در محل کار نباشد و تنها ماحصل کار مبنا باشد، در اولویت اول دورکاری هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها در حال حاضر دورکاری را آغاز کرده اند، عنوان کرد: البته بستگی به نوع ماموریت دستگاه‌ها دارای شدت و ضعف است.

آغاز دورکاری در تمام دستگاه‌ها

معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها توانسته اند بر اساس ماموریت و نوع کار خود حتی برای 50 درصد از کارها برنامه ریزی دورکاری انجام دهند، البته برخی دیگر تا 20 یا 30 درصد برنامه‌ریزی کرده اند.

وی ادامه داد: اما اعتقاد و باور همگانی، اجرای دورکاری مشاغل و نیروها است و در اصل یک تفاهم کلی در این زمینه وجود دارد که کارها را به پیش می برد.

به گزارش مهر، دولت در حالی 29 دستگاه را موظف به اجرای طرح "دورکاری" کرده که تا کنون هیچ لیستی از مشاغلی که به خانه‌ها منتقل خواهند شد ارائه نشده است اما برآوردهای مهر نشان می‌دهد که احتمالا بیش از 619 هزار کارمند شامل این طرح می‌شوند...../تحلیل:عصرایران