اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عالمیان هفتمین پینگ‌ پنگ باز جوان جهان شد


فدراسیون جهانی پینگ پنگ رنکینگ بازیکنان رده های سنی مختلف جهان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون جهانی پینگ پنگ رنکینگ بازیکنان رده های سنی مختلف جهان را اعلام کرد.

براساس رده بندی ماه آگوست فدراسیون جهانی در رده زیر 21 سال مردان نوشاد عالمیان با سه پله صعود در مکان هفتم جهان قرار گرفت، این در شرایطی است كه در آخرین رنكینگ اعلام شده در رده سنی بزرگسالان مردان جهان نوشاد عالمیان در مکان 64 بازیکنان جهان قرار گرفته است.

نیما عالمیان با یک پله سقوط رتبه 74 این رده سنی را از آن خود كرد. در این رده بندی 1138 بازیکن از سراسر جهان حضور دارند.

همچنین در رنکینگ جوانان زیر 18 سال پسران، پوریا عمرانی با شش پله صعود در رتبه 91 قرار گرفته و علیرضا ملارجبی دیگر ملی پوش ایران بدون تغییر در مکان 172 ایستاد. محمدعلی روئین تن هم با 22 پله صعود در رده 248 قرار گرفت اما سجاد حسینی دیگر بازیکن ایرانی 27 پله سقوط کرد و در جایگاه 354 قرار گرفت. در این رده سنی 866 ورزشکار حضور داشتند.

در رده نوجوانان زیر15 سال پسران آرمان حاجی‌ نفر اول نوجوانان ایران 10 پله سقوط کرد و در مکان 96 قرار گرفت و مهرداد دهستانی و محمد بشیری نیز هر کدام با یک پله و 31 پله سقوط رتبه‌های 266 و 289 را به خود اختصاص دادند.

 متین حیدری نفر چهارم ایران در این رنکینگ با 29 پله سقوط در رده 301 ایستاد . در این جدول رده بندی 328 نفر شرکت داشتند.


در جدول رنکینگ نوجوانان وجوانان زیر 18 سال دختران سولماز محمدپور با 40 پله سقوط در رتبه 558 قرار گرفت، اما میرعلایی و بهرامی در این رده بندی صعودی چشمگیر داشتند به طوری كه نوشین میرعلایی با 89 رتبه صعود در مکان 627 ایستاد و رضوان بهرامی نیز صعودی 91 پله‌ای را تجربه كرد و به رتبه 633 جهان رسید.

 این درحالی است كه سیده زهرا علوی دیگر ملی پوش جوانان ایران با 54 پله سقوط در مکان 640 ایستاد و فاطمه جمالی‌فر نیز با 31 پله سقوط در رده 668 قرار گرفت. در رده بندی جوانان 773 نفر و در رنکینگ نوجوانان 336 بازیکن حضور داشتند.


همچنین در رده جوانان پسر حامد باشت باوی و در رده زیر 21 سال دختران زهرا نیاقی‌ها دو بازیکن دیگر پینگ پنگ ایران بدلیل عدم حضور در مسابقات بین المللی دارای رنکینگ از رده بندی بازیکنان جهان خارج شده و از رنکینگ جهانی حذف شدند.

        


ویدیو مرتبط :
جالب ترین مسابقه خنده دار پینگ پنگ جهان دو پینگ پنگ باز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشاد عالمیان نخستین پینگ پنگ‌باز پیروز ایران در تاریخ المپیك



نوشاد عالمیان نخستین پینگ پنگ‌باز پیروز ایران در تاریخ المپیك

نوشاد عالمیان با برتری مقابل حریف استرالیایی خود نخستین پیروزی پینگ پنگ ایران در تاریخ المپیك را به دست آورد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رقابت‌های پینگ پنگ المپیك در بخش مردان شنبه شب آغاز شد كه نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز ایران در بخش مردان در نخستین دیدار خود در مقابل جاستین هان حریف استرالیایی اما چینی الاصل، به میدان رفت و بدون از دست دادن ست در 4 ست پیاپی به برتری رسید.

عالمیان در این دیدار كه تنها بیست دقیقه به طول انجامید با نتایج 11-5، 11-7، 11-8، 13-11به راحتی به برتری رسید.

پینگ پنگ باز المپیكی ایران با این پیروزی به دور دوم راه یافت./ایسنا