اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف: کسانی‌که از پیشنهاد ایران آگاهند، درباره آن حرفی نمی‌زنند



 جزئیات طرح پیشنهادی ایران در مذاکرات ژنو

ظریف: کسانی‌که از پیشنهاد ایران آگاهند، درباره آن حرفی نمی‌زنند

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به برخی شایعات مربوط به جزئیات طرح پیشنهادی ایران در مذاکرات ژنو اعلام کرد کسانی که از طرح ایران مطلع هستند هیچ حرفی نمی‌زنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اخبار برخی رسانه‌ها که  از منابع ایرانی جزئیات طرح هسته‌ای ایران را منتشر کرده بودند، در صفحه توئیترش نوشت:

"حرف‌هایی که از سوی منابع ایرانی زده می‌شود، فقط حدس و گمان‌های آنهاست. چرا که کسانیکه از طرح ایران آگاهند هیچ حرفی نخواهند زد".
 
گفتنی است، ایران و گروه 1+5 متعهد شده‌اند جزییات طرح پیشنهادی ایران در مذاکرات ژنو کاملا محرمانه باقی بماند. کاترین اشتون هم دز نشست خبری خود بر این موضوع تأکید کرد.

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کسانی که وحدت را به هم می زنند عوامل و مزدور دشمنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتون با ظریف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار می‌کند/ ۱+۵ پیشنهاد جدیدی برای ایران ندارد



دیدار اشتون با ظریف ,سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

اشتون با ظریف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار می‌کند/ ۱+۵ پیشنهاد جدیدی برای ایران ندارد

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اعلام توافق با وزیر خارجه ایران برای دیدار در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد که ۱+۵ پیشنهاد جدیدی برای ایران ندارد.

«مایکل مان» سخنگوی «کاترین اشتون» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با رادیو فردا اعلام کرد که گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) پیشنهاد تازه‌ای برای دور جدید مذاکرات با ایران ندارد.

وی اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر ارائه پیشنهادهای جدید به ایران برای ترغیب تهران به کار گذاشتن غنی‌سازی اورانیوم کاملاً جعلی است.

مان ادامه داد: پیشنهاد ما برای ایران همان پیشنهادی است که در آلماتی ارائه کردیم.

بر اساس این گزارش، یک روزنامه ایرانی روز دوشنبه به نقل از مصاحبه روزنامه «عکاظ» عربستان با اشتون گزارش کرد که 1+5 پیشنهادات جدیدی برای تهران دارد.

سخنگوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با رادیو فردا تأیید کرد که کاترین اشتون روز جمعه گذشته در تماس تلفنی با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران، برای دیدار و گفت‌وگو در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد توافق کرده‌اند./فارس