اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف در مسکو


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور به منظور رایزنی با مقامات روسیه وارد مسکو شد.

خبرگزاری صدا و سیما: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور به منظور رایزنی با مقامات روسیه وارد مسکو شد.

دکتر ظریف در این سفر با سرگئی لاوروف همتای روس خود  درباره تعمیق و توسعه روابط دو جانبه ، گسترش همکاری های منطقه ای و بین المللی از جمله مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر رایزنی می کند.

گفته می شود رایزنی درباره جمع بندی هسته ای میان ایران و گروه 5+1 و همکاری های دو کشور در این زمینه و نیز تلاش برای برقراری صلح و ثبات در کشورهای منطقه در دستور کار این سفر قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
عشق از مسکو گل داد،لباس گرم از مسکو به مدافعان حرم رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف به مسکو می‌رود



اخبار,اخبار سیاست خارجی,اجلاس وزرای خارجه ۵ کشور ساحلی دریای خزر


 اخبار سیاست خارجی - ظریف امروز به مسکو می‌رود

نشست مقدماتی و کارشناسی 5 کشور ساحلی امروز (دوشنبه) در محل ساختمان مرکز تجارت جهانی در مسکو در حال برگزاری است و ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ریاست هیآت ایرانی در این نشست را برعهده دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه ۵ کشور ساحلی دریای خزر امروز (دوشنبه) راهی مسکو می‌شود.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه 5 کشور ساحلی دریای خزر (ایران، آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، قزاقستان) امروز (دوشنبه) راهی مسکو محل برگزاری این اجلاس می‌شود.

نشست وزرای خارجه قرار است فردا (سه‌شنبه) در مسکو برگزار شود و دستورکار این نشست بررسی پیش نویس بیانیه چهارمین نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر است که قرار است شهریور ماه در آستاراخان روسیه برگزار شود.

نشست مقدماتی و کارشناسی 5 کشور ساحلی امروز (دوشنبه) در محل ساختمان مرکز تجارت جهانی در مسکو در حال برگزاری است و ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ریاست هیآت ایرانی در این نشست را برعهده دارد.

ظریف در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرگئی لاوروف همتای روس خود با دیگر مقامات شرکت کننده در این نشست به رایزنی می‌پردازد.

این دومین سفر ظریف به مسکو در طی تصدی این سمت است. اولین سفر ظریف به روسیه اواخر سال 92 صورت گرفت.
 اخبار سیاست خارجی - فارس