اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طناز طباطبایی جایگزین هدیه تهرانی نیست


داریوش مهرجویی کارگردان سینما که تولید فیلم سینمایی "اشباح" را در برنامه خود دارد درباره اخبار منتشر شده مبنی بر جایگزینی طناز طباطبایی به جای هدیه تهرانی در این فیلم گفت: جایگزینی طناز طباطبایی به جای هدیه تهرانی در فیلم سینمایی "اشباح" نادرست و از اساس کذب است. من از طناز طباطبایی هم دعوت به کار کرده‌ام و این حضور برای جایگزینی وی با هدیه تهرانی نیست.

خبرگزاری مهر: داریوش مهرجویی کارگردان سینما که تولید فیلم سینمایی "اشباح" را در برنامه خود دارد درباره اخبار منتشر شده مبنی بر جایگزینی طناز طباطبایی به جای هدیه تهرانی در این فیلم گفت: جایگزینی طناز طباطبایی به جای هدیه تهرانی در فیلم سینمایی "اشباح" نادرست و از اساس کذب است. من از طناز طباطبایی هم دعوت به کار کرده‌ام و این حضور برای جایگزینی وی با هدیه تهرانی نیست.

وی در ادامه افزود: طناز طباطبایی برای حضور در نقش دیگری در فیلم "اشباح" انتخاب شده همچنین قرار است هدیه تهرانی نقش دیگری را بازی کند بنابراین حضور یکی از این بازیگران، حضور دیگری را نقض نمی کند.

کارگردان فیلم "نارنجی پوش" تاکید کرد: در حال حاضر مشغول مذاکره با هدیه تهرانی هستم و هنوز حضور این بازیگر در این فیلم سینمایی قطعی نشده است.

مهرجویی در ادامه صحبت های با انتقاد از برخی از رسانه‌ها گفت: متاسفانه در این مدت که پیش‌تولید فیلم سینمایی"اشباح" را آغاز کرده ام اخبار ضد و نقیضی از سوی رسانه های مختلف منتشر می شود که اغلب نادرست است و اطلاعات غلط به مخاطب می‌دهد.

کارگردان فیلم سینمایی "سنتوری" در پایان گفت: اخباری از این دست باعث ایجاد اختلاف بین بازیگران و اخلال در روند تولید فیلم می شود. به همین دلیل از همه دوستان مطبوعاتی می خواهم در انتشار اخبار دست نگه دارند تا روند پیش تولید فیلم را به یک نقطه درست برسانم و بعد اطلاع رسانی درست براساس واقعیات داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
روزگار شلوغیه خانم تهرانی(هدیه تهرانی با 3 فیلم جدید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طناز طباطبایی جایگزین هدیه تهرانی شد



طناز طباطبایی ,بازیگران سینما

طناز طباطبایی جایگزین هدیه تهرانی شد

مهرجویی تا کنون با بازیگران زیادی برای حضور در فیلم جدیدش اشباح صحبت کرده و برای یکی از نقش های اصلی این فیلم با هدیه تهرانی و لیلا حاتمی مذاکراتی انجام داد اما نهایتا با طناز طباطبایی برای حضور در این نقش به توافق رسید.

پیش تولید فیلم سینمایی "اشباح" تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی همچنان ادامه دارد. فیلمی که آنطور که مهرجویی گفته فیلمنامه اش را به تنهایی نوشته و این روزها در حال انتخاب بازیگر برای حضور در آن است.

مهرجویی تا کنون با بازیگران زیادی برای حضور در اشباح صحبت کرده و برای یکی از نقش های اصلی این فیلم با هدیه تهرانی و لیلا حاتمی مذاکراتی انجام داد اما نهایتا با طناز طباطبایی برای حضور در این نقش به توافق رسید.

 

بدین ترتیب طباطبایی بعد از نقش کوتاهش در نارنجی پوش در فیلم تازه داریوش مهرجویی در یکی از نقش های اصلی جلوی دوربین می رود. اشباح به تهیه کنندگی مشترک مهرجویی و جهانگیر کوثری ساخته می شود و هنوز زمان دقیق کلید خوردن آن و وضعیت حضورش در جشنواره فجر مشخص نیست./کافه سینما