اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق به خاطر مسافرت و رفیق بازی


زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم مرتب به مسافرت‌های مختلف می‌رود و به خانواده‌اش توجهی نمی‌كند، در حالی سفرهای او كاری نیست و اكثر آنها جنبه تفریحی دارد.

زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم مرتب به مسافرت‌های مختلف می‌رود و به خانواده‌اش توجهی نمی‌كند، در حالی سفرهای او كاری نیست و اكثر آنها جنبه تفریحی دارد.

زنی با حضور در دادگاه خانواده و همزمان با تولد یك‌سالگی تنها بچه‌اش، درخواست طلاق خود را به قاضی جلسه ارائه كرد و گفت: حدود 3 سال است كه با همسرم ازدواج كرده‌ام و یك دختر یكساله دارم كه تنها وجود بچه‌ام در این یك‌سال توانست تسكین‌دهنده من در این زندگی باشد.

وی افزود: همسرم مدام در مسافرت است و اصلا توجهی به خانواده‌اش ندارد و مرتب با دوستانش در رفت و آمد است، الان 3 سال است كه ازدواج كرده و یك سفر 2 نفره را تجربه نكرده‌ایم. او حاضر است مرا همراه دوستان و خانواده‌ام به سفر بفرستد اما خودش همراه من نیاید، ابتدا كار را بهانه قرار می‌داد اما با گذشت زمان متوجه شدم او مایل نیست همراه من به مسافرت بیاید و تاكنون دلیل موجهی برای این كار خود عنوان نكرده است.

وی خاطرنشان كرد: 2 سال از زندگی مشترك‌مان گذشته بود كه به قصد جدایی راهی دادگاه شدم اما متاسفانه متوجه شدم باردار هستم. اوایل كلی خود را سرزنش كردم اما بعد از مدتی كه وجود كودكم را در وجود خود حس كردم از طلاق منصرف شده و به زندگی ادامه دادم به این امید كه بچه‌مان موجب شود همسرم بیشتر به خانواده‌اش توجه كند.

این زن جوان بیان كرد: هر زمان كه به همسرم اعتراض می‌كردم به سفرهای طولانی‌مدت نرود، مرا بشدت كتك می‌زد و می‌گفت من زندگی تو را تامین می‌كنم و تو نباید در كارهای من دخالت كنی اما بعد از تولد دخترم دیگر مرا كتك نزد اما سفرهایش همچنان ادامه داشت طوری که شاید هفته‌ای 2 بار به منزل بیاید. من از این وضع خسته شده‌ام بویژه در حال حاضر كه با به دنیا آمدن بچه‌ام مسؤولیت سنگینی برعهده من است زیرا اگر بچه‌ام در غیاب او بیمار شود، مرا بشدت سرزنش كرده و بی‌مسؤولیت می‌خواند.

مرد جوان كه در دادگاه حضور داشت در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: یكی از تفریحات مورد علاقه من، سفر است. وقتی به سفر می‌روم احساس آرامش می‌كنم در حالی كه همسرم شخصیتی منزوی دارد و از من انتظار دارد مانند او باشم در حالی كه من از اوایل جوانی اینگونه بودم و سفر نرفتن برای من حكم مرگ تدریجی را دارد.

زن در ادامه اظهارات همسرش خاطرنشان كرد: همه حرف‌های همسرم بهانه است. او از ابتدا فردی نبوده كه بتواند زندگی متاهلی را اداره كند. او همچنان در دوران مجردی خود باقی مانده است، من می‌خواهم تا بچه‌ام بزرگ‌تر نشده از پدرش جدا شوم زیرا او لیاقت داشتن بچه‌ را ندارد.

 بر اساس این گزارش، زن جوان در ادامه دادگاه در قبال گرفتن حضانت بچه‌، همه مهریه خود را كه 1362 سكه بهار آزادی بود، بخشید و قاضی جلسه در روز تولد بچه‌ این زوج جوان، حكم طلاق را صادر كرد.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
طلاق به خاطر خیانت همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق به خاطر كلاهبرداری میلیاردی شوهر



 

زنی در حضور قاضی دادگاه خانواده‌ مدعی شد، شوهرش یك میلیارد تومان كلاهبرداری كرده و متواری ‌است.زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعبه‌ها ارائه كرد.



این زن در حضور قاضی شعبه ۲۳۸ این مجتمع مدعی شد، شوهرش برای این‌كه بتواند در یك شركت سرمایه‌گذاری كند از همه اقوام پول قرض گرفت و بعد از جمع‌آوری پول‌ها ـ كه حدود یك میلیارد تومان بود ـ متواری شد. من هم نمی‌توانم سركوفت اقوام را تحمل كنم زیرا آنها مدعی هستند با شوهرم همدست بوده‌ام.


وكیل این زن هم افزود: بر اساس شواهد موجود، شوهر موكلم به تنهایی اموال اقوام را جمع كرده و سپس متواری شده‌است و موكلم در این ماجرا دستی ندارد.



وی ادامه داد: حدود ۶ سال است این زن و مرد ۲۷ و ۳۴ ساله با هم زندگی می‌كنند و آنها دارای ۲ فرزند دختر و پسر ۳ و ۴ ساله هستند.


زن بار دیگر در مقابل قاضی این شعبه مدعی شد: در حال حاضر خرجی من از سوی خانواده‌ام تأمین می‌شود و معلوم نیست شوهرم كجاست.


وی افزود: از ابتدای ازدواج حق طلاق را از شوهرم گرفتم و حالا می‌خواهم طلاق بگیرم و به همه ثابت كنم شوهرم مرا هم بی‌خبر گذاشته و رفته است.



این زن گفت: من و شوهرم دخترعمو و پسرعمو بودیم و به پیشنهاد خانواده‌ها با هم ازدواج كردیم و هیچ مشكلی نداشتیم تا این‌كه این موضوع پیش آمد.



وی ادامه داد: شوهرم از ابتدای ازدواج، عاشق خارج از كشور و به خصوص رفتن به مالزی بود و احتمال می‌دهم پس از سرقت اموال به خارج از كشور متواری شده است.



وی گفت: حتی اگر شوهرم با تمام پول‌ها برگردد و بخواهد با من مجدد زندگی كند از آنجا كه مرا بدون سرپرست گذاشته و پول را به من ترجیح داده، دیگر او را نمی‌خواهم و نمی‌توانم در كنارش بمانم.



قاضی رسیدگی به این پرونده، با توجه به شواهد و متواری بودن مرد، حكم طلاق را تا اطلاع ثانوی صادر نكرد..../ جام‌جم آنلاین