اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضیافت شام ترک‌ ها در سازمان ملل


رئیس جمهوری ترکیه به مناسبت طرح نامزدی این کشور برای عضویت در شورای امنیت ضیافت شام ترتیب داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهوری ترکیه به مناسبت طرح نامزدی این کشور برای عضویت در شورای امنیت ضیافت شام ترتیب داد.

 عبدالله گل رئیس جمهوری ترکیه روز گذشته به مناسبت مطرح شدن نام کشورش برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل ضیافت شامی را در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویرک ترتیب داد.

گفتنی است در این مراسم بسیاری از کشورهای حاضر در این جلسات ضمن قبول دعوت رئیس جمهوری ترکیه، برای آنکارا در این مرحله و سمت جدید در شورای امنیت آرزوی موفقیت کردند


ویدیو مرتبط :
نمایندگان سازمان های غیردولتی در سازمان ملل در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضیافت ناهار دبیرکل سازمان ملل برای احمدی نژاد، اوباما و مرسی



ضیافت ناهار دبیرکل سازمان ملل برای احمدی نژاد، اوباما و مرسی

محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر و محمود احمدی نژاد بایکدیگر در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه اینده در نیویورک دیدار می کنند.بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، اوباما رئیس جمهور آمریکا را دعوت به پیوستن به احمدی نژاد و مرسی در ضیافت ناهار در 25 سپتامبر کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واشنگتن تایمز به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر و محمود احمدی نژاد بایکدیگر در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه اینده در نیویورک دیدار می کنند.

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، اوباما رئیس جمهور آمریکا را دعوت به پیوستن به احمدی نژاد و مرسی در ضیافت ناهار در 25 سپتامبر کرده است.

واشنگتن تایمز در ادامه به نام دیپلمات ها و رهبرانی که انتظار می رود در جلسه آینده مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شوند، اشاره می کند:

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه اولین سخنران در مجمع سازمان ملل در 25 سپتامبر خواهد بود.

دیوید کامرون نخست وزیر بریتاینا روز 26 سپتامبر سخنرانی می کند.

یوشیهیکو نودا نخست وزیر ژاپن در روز 26 سپتامبر سخنرانی می کند.

پوتین رئیس جمهور روسیه و هوجین تائو رئیس جمهور چین، علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان از جمله کسانی هستند که به آمریکا سفر نخواهند کرد.

همچنین، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به نیویورک سفر نخواهد کرد اما ایهود باراک وزیر دفاع را به جای خود اعزام می کند./انتخاب