اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم زن و مرد تنها بر سر یک اسکناس هزار تومانی



 

 

ضرب و شتم زن و مرد تنها بر سر یک اسکناس هزار تومانی

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد ولی حاضر نیست حتی هزار تومان به من خرجی بدهد و هر وقت یک اسکناس هزار تومانی از او درخواست کردم، بین ما دعوا شده و این امر باعث ضرب و شتم می شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

۳۰ سال است که شوهرم سعی بر قطع رابطه دارد

زن در دادگاه خانواده با بیان اینکه ۳۰ سال است که شوهرم سعی بر قطع رابطه با خانواده ام دارد، گفت: شوهرم هر وسیله ای که خود بخواهد تهیه کرده و پول آن وسیله هر مقدار هم که باشد مهم نیست ولی کافی است که من هزار تومان از او درخواست کنم تا دعوای شدیدی بین ما پیش بیاید.

وی با اشاره به اینکه ۴ فرزند داریم، افزود: وضع مالی شوهرم بسیار خوب است چرا که هر روز در یک شرکت سرمایه گذاری می کند ولی حاضر به دادن خرجی به من نیست.

شوهرم حتی پولی برای خرید یک جوراب هم به من نمی دهد

زن در ادامه با بیان اینکه شوهرم حتی پولی برای خرید یک جوراب هم به من نمی دهد، اظهار داشت: می خواهم نفقه مشخصی داشته باشم تا بتوانم به راحتی زندگی ام را بگذرانم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم به دلیل اینکه خرج مهمانی ندهد، هر کاری برای قطع رابطه با خانواده ام انجام داد، گفت: طی ۳۰ سال تلاش شوهرم در نهایت موفق شد و کاری انجام داد که دیگر اقوام به خانه ما نیامدند.

یک خانه ۴۰۰ متری داریم ولی هیچگاه پولی در جیب من نیست

زنی در ادامه عنوان کرد: خانه ما ۴۰۰ متر است و از نظر مواد غذایی شوهرم همیشه همه چیز را تهیه می کند ولی حاضر به دادن پول تو جیبی به من نیست و حتی با درخواست من نیز وجهی نمی دهد.

وی در انتها بیان کرد: شوهرم بر سر دادن هزار تومان به شکلی رفتار می کند که هر فردی پشیمان شده و هر روز فکر کار کردن و استقلال مالی به ذهنم می آید تا شاید بتوانم از این رفتارها رها شوم.

رسیدگی در جلسه بعد

زن گفت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد ولی حاضر نیست حتی هزار تومان به من خرجی بدهد و هر وقت یک اسکناس هزار تومانی از او درخواست کردم بین ما دعوا شده و این امر باعث ضرب و شتم شد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت های زن، رسیدگی به پرونده را به هفته آینده موکول کرد..../ خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم وحشیانه مرد و زن توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هر مرد كویتی كه زن دوم اختیار كند ۱۵ هزار دلار ...



 

 

هر مرد كویتی كه زن دوم اختیار كند

 

یك نماینده پارلمان كویت پیشنهاد كمك ۱۵ هزار دلاری برای مردانی كه زن دوم اختیار كنند را تقدیم مجلس كرد.

 

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از تلویزیون بی بی سی عربی، در پی افزایش سن ازدواج و دختران كویتی كه هیچ گاه فرصت ازدواج پیدا نمی كنند و همچنین افزایش تعداد زنان مطلقه و شوهر مرده در كویت، "فیصل الدویسان " نماینده پارلمان این كشور پیشنهادی مبنی كمك بیش از ۱۴ هزار دلاری دولت به مردانی كه برای بار دوم و تحت شرایط مشخصی ازدواج كنند، تقدیم مجلس كرد.

 

الدویسان هدف از ارائه این پیشنهاد را جلوگیری از افزایش شمار دختران خوانده و آنرا به نفع زنان می داند زیرا به گفته وی در حالی كه سن ازدواج دختران بالا رفته است و شمار آنان افزایش یافته است، دختران این كشور به ازدواج نیاز دارند بنابراین باید ساز و كاری اندیشیده شود تا از ازدواج مردان كوینی با زنان خارجی جلوگیری به عمل آید.

 

بنا برپیشنهاد الدویسان به هر مرد كویتی كه زن دوم را از جامعه كشورش و به شرطی كه دختر بالای ۴۰ سال، مطلقه و یا شوهر مرده باشد، اختیار كند مبلغ تقریبی ۱۵ هزار دلار كمك خواهد شد.

 

الدویسان اقبال مردان كویتی به ازدواج با زنان خارجی و افزایش شمار دختران كویتی را زنگ هشداری دانست كه در صورت عدم پرداختن به آن، مشكلات اجتماعی ناگواری را در بر خواهد داشت.

 

امروزه معضلات اجتماعی موسوم به پدیده افزایش سن دختران به یكی از مشكلات جدی در كشورهای عربی از جمله كویت و عربستان سعودی در آمده است. برای نمونه این پدیده كشور عربستان را با مشكل مواجه كرده و اسباب نگرانی خانواده ها و حكومت عربستان را فراهم كرده است.