اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضربات خونبار چاقو جان برادر را گرفت



فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری فردی که با ضربه‌ای چاقو برادرش را به‌ قتل رساند در مدت 48‌ ساعت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبر قتل فردی به‌نام «م ـ پ» در محله گرامجان چالوس نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافت و تحقیقات اولیه در این زمینه آغاز شد.

با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مقتول به‌ دست برادر خود به‌ نام «ح ـ پ» که معتاد به مصرف شیشه است با ضربات مهلک چاقو به‌ قتل رسیده است.

علیرضا قدیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چالوس درباره این خبر گفت : متهم به قتل ظرف مدت 48 ‌ساعت در مخفیگاه خود در محله گرامجان دستگیر و به‌ جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چالوس با اعلام اینکه مصرف شیشه و حس توهم دلیل اصلی این قتل بود،خاطر‌نشان کرد: فرد متهم پس از شناسایی و دستگیری برای اجرای تحقیقات قضایی روانه زندان شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
قتل با ضربات چاقو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برادر کشی با ضربات چاقو/ قاتل در منزل عمویش دستگیر شد



اخبار حوادث - برادر کشی با ضربات چاقو/ قاتل در منزل عمویش دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران، از دستگیری قاتل در کمتر از چند ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: طی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد قتل در کنار خیابان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ طلائیه در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با بررسی وضعیت صحنه که نشان از درگیری و اصابت ضربات چاقو به مقتول داشت و شنیدن اظهارات شاهدان ماجرا، رد پایی از مردی با مشخصات ظاهری اعلامی از سوی شهود در پرونده محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: باسرعت عمل ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در کسب اطلاعات لازم از همسر متوفی، سرنخ‌هایی از برادر کشی را در پرونده به دست پلیس داد.

رئیس پلیس ملارد تأکید کرد: با شناسائی قاتل به هویت "فارق"، جستجو‌ها در خصوص محل اختفای وی آغاز شد و در کمتر از ساعتی پس از قتل، متهم در یکی از شهرک‌های شهرستان قدس، در منزل عمویش دستگیر شد.

سرهنگ همتی ضمن اشاره به انگیزه قتل که اختلاف خانوادگی بوده اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به جرم خود معترف و پرونده به همراه وی تحویل مقام قضائی شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران