اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صنعت اتوبوس سازی کشور خوابید!


تولید انواع اتوبوس در کشور به صفر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: تولید انواع اتوبوس در کشور در آبان ماه امسال با کاهش صددرصدی از 32 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.

در این مدت تولید انواع اتوبوس در شرکت ایران خودرو دیزل با افت صد درصدی از دو دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.

آبان ماه امسال تولید انواع اتوبوس در شرکت رانیران نیز با کاهش صد درصدی از 12 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع اتوبوس در شرکت زامیاد با افت صد درصدی از 3 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.

تولید انواع اتوبوس در شرکت عقاب افشان نیز با کاهش صد درصدی از 9 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر کاهش یافته است.

آبان ماه امسال تولید انواع اتوبوس در شرکت آ‌کیا دویچ با کاهش صددرصدی از 6 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.


ویدیو مرتبط :
میلاد کی مرام بازیگری که شب ها در اتوبوس می خوابید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۰ میلیارد دلار در صنعت برق کشور صرفه جویی شد



 

 

۱۰ میلیارد دلار در صنعت برق کشور صرفه جویی شد

 

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در بخش صنعت برق ۱۰ میلیارد دلار صرفه جویی اقتصادی در بر داشته است.

محمد بهزاد در نشست مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: بطور میانگین هرساله هشت درصد مصرف برق در کشور افزایش پیدا می کرد در حالیکه پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها مصرف برق کشور ۱۰درصد معادل ۲۰ میلیارد کیلووات ساعت کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت صنعت برق در دولت نهم و دهم بیان داشت: ظرفیت ۳۸ هزار و ۱۰۰ مگاوات تولید برق کشور در سال ۸۴ اکنون به ۶۳ هزار و ۲۴۵ مگاوات افزایش یافته که در صنعت برق کشور در ۱۱۰ سال گذشته بی سابقه است.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو در ادامه از ظرفیت ۶۶ درصدی تولید برق کشور در دوران دولت نهم و دهم خبرداد و افزود: از برنامه های مهم وزارت نیرو در صنعت برق، کاهش تلفات برق و رساندن آن به سطح استانداردهای جهانی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست توجه بیشتر وزارت نیرو به تأمین کنتورهای درخواستی روستانشینان، تبدیل پمپهای گازوئیلی به برقی و اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین برق مورد نیاز طرح مسکن مهر را خواستار شد.../تحلیل:مهر