اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیوه جدید اعدام داعش در افغانستان


دفتر رسانه ای گروه به اصطلاح «ولایت خراسان» وابسته به گروه داعش تصاویری ویدئویی از اعدام ده نفر را به شیوه ای وحشیانه منتشر کرد.

 خبرگزاری سما: گروه «ولایت خراسان» اعلام کرد اعدام شدگان از قبایل «ایدر خیل» و «بابر خیل» و «ریندار خیل» هستند که با گروه طالبان و یا دولت افغانستان در استان ننگرهار برای مبارزه با داعش متحد شده اند.

در این پیام، گروه طالبان به عنوان مزدور دستگاه اطلاعات پاکستان «آی اس آی» معرفی شده و تاکید شده است طالبان و دولت افغانستان به هواپیماهای آمریکایی برای کشتن اعضای داعش کمک می کنند.

این شاخه داعش برای اعدام این افراد شیوه بی سابقه ای در پیش گرفت به این ترتیب که اعضای این گروه ده حفره نزدیک به هم در یک زمین کشاورزی ایجاد کردند و داخل آن ها مواد منفجره قرار دادند.

سپس اعضای این گروه به رژه رفتن با اسب پرداختند و قربانیان را که اکثر آنها افراد مسن بودند روی حفره ها نشاندند. بر اثر انفجار مواد منفجره، تکه های بدن قربانیان به اطراف پرتاب شد.

در ماه ژوئن گذشته نیز اعضای داعش در استان نینوای عراق دو متهم به جاسوسی را با پیچیدن سیم های قابل انفجار دور گردن آنها و منفجر کردن آن اعدام کردند. انفجار این سیم ها موجب جدا شدن سر قربانیان از بدنشان شد.


ویدیو مرتبط :
۳ شیوه جدید اعدام قربانیان داعش در موصل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ وحشیانه‌ترین شیوه اعدام داعش



اخبار بین الملل - عکس/ وحشیانه‌ترین شیوه اعدام داعش

این روزها انتشار تصاویری از وحشی گری های گروهک تروریستی داعش در عراق وسوریه به یک مساله عادی تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - ابنا