اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست داوری در مقابل کی روش


آینتراخت براونشوایگ در حضور کارلوس کی روش برای دومین هفته پیاپی شکست خورد.

ایسنا: آینتراخت براونشوایگ در حضور کارلوس کی روش برای دومین هفته پیاپی شکست خورد.

کارلوس کی روش که برای دیدار با دانیل داوری دروازه بان ایرانی –لهستانی اینتراخت براونشوایگ به آلمان سفر کرده بود، دوشنبه شب شاهد دومین شکست پیاپی این تیم دسته دویی لیگ آلمان بود.

براونشوایگ دیشب با نتیجه یک بر صفر برابر دویسبورگ شکست خورد تا کارش برای حضور در بوندسلیگای یک دشوار شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تاریخی و خنده دار فیروز کریمی درباره اشتباهات داوری جزیی از داوری است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین شکست تاریخ ایران مقابل لبنان / شاهکار کی‌روش و بازیکنان میلیاردی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قصه صعود، باز هم به اما و اگر كشیده می‌شود؟

نخستین شكست تاریخ فوتبال ایران مقابل لبنان به نام كی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران متحمل نخستین شكست خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در گروه A شد.

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 و در گروه A آسیا تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اسپورت سیتی شهر بیروت مهمان لبنان بود و در نهایت با یك گل بازی را به حریف واگذار كرد.

ایران در این بازی با تركیب سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، پژمان نوری، حسین ماهینی، جواد نكونام، محمد نوری، مسعود شجاعی، علی كریمی، كریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت و در نیمه نخست بیشتر از لبنان توپ و میدان را در اختیار داشت.

دو موقعیت خوب ایران در این نیمه به وسیله محمد نوری و جواد نكونام از دست رفت اما این تیم لبنان بود كه توانست در دقیقه 27 روی یك ضربه آزاد و با استفاده از اشتباه مدافعان ایران و رحمتی، به وسیله رضا عنتر تك گل این بازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم ایران كه چیزی برای از دست دادن نداشت، با تعویض‌های كی‌روش هجومی‌تر به بازی ادامه داد و بیشتر سعی داشت با آمدن مهاجمان سرزنی چون محمد غلامی و محمد قاضی روی سانتر‌ها و توپ‌های بلند به نتیجه برسد كه این طور نشد.

روی یكی از این توپ‌های بلند، جواد نكونام می‌توانست زننده گل مساوی برای ایران باشد اما ضربه سر او را مدافعان لبنان از روی خط دروازه برگشت دادند.

این در حالی است كه با تساوی دو تیم مدعی كره جنوبی و ازبكستان، این بهترین فرصت برای ایران بود تا با پیروزی مقابل لبنان خود را به صدر جدول برساند و با كره جنوبی هم‌امتیاز شود.

با این وجود ایران كه تا به حال در تمامی بازی‌های خود در تاریخ، به لبنان نباخته بود، این بار با هدایت كی‌روش بازی را به این تیم واگذار كرد تا قصه صعود ایران به جام جهانی باز هم با اما و اگر همراه باشد.

جدول گروه A

1ـ كره جنوبی، 7 امتیاز (سه بازی)

2ـ ایران، 4 امتیاز (سه بازی)

3ـ قطر، 4 امتیاز، تفاضل 2- (سه بازی)

4ـ لبنان، 4 امتیاز، تفاضل 3- (چهار بازی)

5ـ ازبكستان، 2 امتیاز (سه بازی)

ایسنا