اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت باشگاه استقلال از داور چینی


باشگاه استقلال فردا با ارسال فیلم بازی تیم‌شان مقابل الشباب عربستان به AFC از داور چینی بازی به صورت رسمی شکایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال فردا با ارسال فیلم بازی تیم‌شان مقابل الشباب عربستان به AFC از داور چینی بازی به صورت رسمی شکایت می‌کند.

 باشگاه استقلال قصد دارد از داور بازی امشب مقابل الشباب عربستان شکایت کند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: فیلم بازی را به AFC ارسال خواهیم کرد چرا که داور چینی از دو صحنه پنالتی ما خیلی راحت گذشت و خطاهای پشت هجده قدم را بی تفاوت نمی‌گرفت.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما فردا این کار را خواهیم کرد و فدراسیون فوتبال هم می‌تواند این کار را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
جزئیات شکایت معاون باشگاه پرسپولیس درباره استقلال: بخش اول صحبت های بادامکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت باشگاه استقلال از داور بحرینی


باشگاه استقلال قصد دارد از داور بازی با الشباب به AFC شکایت کند.

خبرگزاری فارس: شکست دو بر یک استقلال مقابل الشباب عربستان با توجه به پنالتی که داور این مسابقه علیه آبی‌پوشان تهرانی گرفت، سبب شد تا مسئولان باشگاه استقلال به دلیل داوری بد این مسابقه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند. قرار است مسئولان این باشگاه فیلم بازی استقلال و الشباب در ریاض و همچنین بازی رفت این تیم در تهران را تهیه کرده و از همین طریق شکایت خود را به AFC ارائه کنند.

همچنین مسئولان باشگاه استقلال برای کسب اطلاع فیفا از اتفاقات داوری در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارند که یک نسخه از این دو فیلم را برای فیفا نیز ارسال کنند.

علی فتح‌الله زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس این خبر را تایید کرد.

نواف عبدالله شکرالله از بحرین در دیدار استقلال و الشباب با گرفتن پنالتی مشکوک در دقایق پایانی بازی موجبات حذف آبی پوشان تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کرد.