اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی کلاه قرمزی با «قیصر»!


جمعه گذشته ویژه برنامه کلاه قرمزی و پسر خاله به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب و میلاد حضرت علی (ع) و روزپدر از شبکه دوم سیماپخش شد.

خبرگزاری ایلنا: جمعه گذشته ویژه برنامه کلاه قرمزی و پسر خاله به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب و میلاد حضرت علی (ع) و روزپدر از شبکه دوم سیماپخش شد.

در ویژه‌برنامه ۱۳ رجب همه عروسک‌های برنامه «کلاه قرمزی۹۴» حضور داشتند و تلاش کردند با روایت قصه‌های شاد لحظه‌های به یاد ماندنی را برای مردم رقم بزنند.

در بخش پایانی این برنامه عروسکهای کلاه قرمزی با استفاده از دیالوگهای فیلم قیصر ساخته مسعود کیمیایی بخشهایی از این فیلم را اجرا کردند و با دیالوگهای این فیلم شوخی کلامی کردند.


ویدیو مرتبط :
خواستگاری جاهلی و شوخی با فیلم قیصر (کلاه قرمزی 94)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسکهای "کلاه قرمزی" فروخته می شوند !



 

عروسکهای

 

به تازگی سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است.

یکی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی برای کودکان امروز و جوانان دیروز شخصیت برنامه سریالی "کلاه قرمزی" و" آقای مجری" بود.

این مجموعه که با همکاری مستقیم ایرج تهماسب و حمید جبلی تولید شده بود از جمله برنامه های پرطرفدار تلویزیونی بود که براساس آن چند فیلم سینمایی هم تولید شد.

به تازگی هم سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند برای خرید از فروشگاه به آدرس اینترنتی www.kolahghermezi.ir مراجعه نمایند.... / شبکه ایران