اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهردار تهران هنوز سلام ما را علیک نگفته


هاشمی درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران گفت: ما رسماً سلام را به شهرداری اعلام کرده‌ایم و امیدواریم شهردار تهران نیز علیک سلام ما را بگوید.

خبرگزاری فارس: سیدحسین هاشمی درباره جلسه مشترک شورای شهر، شهرداری و استانداری تهران اظهار داشت: ارتباط استانداری با شورای شهر در آینده خیلی منظم‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: مقرر شده است نماینده استانداری تهران در جلسات شورای شهر حضور داشته باشد و در آینده‌ای نزدیک این اقدام صورت می‌گیرد.

هاشمی درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران اظهار داشت: ما رسماً سلام را به شهرداری اعلام کرده‌ایم و امیدواریم شهردار تهران نیز علیک سلام ما را بگوید.

استاندار تهران درباره تنظیم بازار استان در ماه محرم اظهار داشت: خوشبختانه کالاهای مورد نیاز و اساسی ماه محرم ذخیره شده است و هیچ مشکلی در توزیع کالاها نخواهیم داشت.

هاشمی درباره مصرف سوخت در استان تهران اظهار داشت: در صورتی که مصرف گاز در استان تهران افزایش یابد سوخت مکان‌های پرمصرف قطع می‌شود.

وی تأکید کرد: مطمئناً در بخش خانگی سوخت مورد نیاز تأمین خواهد شد و در سال 92 نیز قطعی گاز در استان تهران نخواهیم داشت.

استاندار تهران درباره مصرف آب اظهار داشت: در حال حاضر با کمبود حاد آب در استان مواجه نیستیم ولی در صورتی که از مرز 20 درصد مصرف آب توسط خانوارها عبور کنیم مطمئناً با جیره‌بندی آب مواجه خواهیم شد.


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهردار تهران سلام استاندار را علیک می‌گوید


شهردار تهران فردا با حضور در استانداری تهران سلام استاندار را علیک می‌گوید.

خبرگزاری فارس: شهردار تهران فردا با حضور در استانداری تهران سلام استاندار را علیک می‌گوید.

سید حسین هاشمی چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران اظهار داشت: ما رسماً سلام را به شهرداری اعلام کرده‌ایم و امیدواریم شهردار تهران نیز علیک سلام ما را بگوید.

محمد باقر قالیباف، شهردار تهران فردا ساعت 3 بعد از ظهر با حضور در استانداری تهران جواب سلام استاندار را علیک می‌گوید.

قالیباف بعد از گذشت بیش از 8 سال که در شهرداری تهران است فردا قصد دارد برای تعامل بیشتر با دولت به استانداری تهران برود.